• پنجشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402031107756
  • خبرنگار : 50590

معاون استاندار همدان:

سیستم بانکی همدان در چارچوب قانون، تضامین کمتری بگیرد

سیستم بانکی همدان در چارچوب قانون، تضامین کمتری بگیرد

ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه در سیستم بانکی به ویژه بانک کشاورزی استان، در چارچوب قانون تضامین کمتری گرفته شود، گفت: ۹۸ درصد از مشکلات واحدهای تولیدی همدان در کارگروه های مختلف مرتفع می شود.

سیدمجتبی حسینی پنجشنبه ۱۱ خرداد در مراسم تکریم و معارفه رئیس امور شعب بانک کشاورزی استان همدان، ضمن تقدیر از هوشنگ حیدرنژادیان رئیس سابق بانک کشاورزی استان همدان، اظهار کرد: مدیریت شعب بانک کشاورزی همکاری های خوبی با سیستم مدیریتی استان و کمک بسزایی در این بخش داشت و از مدیریت جدید نیز انتظار می رود بیش از پیش در راستای اهداف استان ما را یاری دهد و همکاری های لازم را با سیستم مدیریتی داشته باشد.

وی تصریح کرد: ۳۰ درصد اشتغال و اقتصاد استان همدان در حوزه کشاورزی است و عمده مشتریان بانک کشاورزی جامعه هستند که در شرایط امروز به تسهیلات خُرد نیاز دارند و جمع کثیری را در استان شامل می شوند که نیاز است بانک کشاورزی اثربخشی بهتر و بیشتری را در استان ما نسبت به سایر استان ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان های کشور دچار ناترازی در سیستم بانکی هستند، تأکید کرد: در همه بانک های کشور سیستم ناترازی وجود دارد اما شرایط استان ها به گونه ای‌است که باید در معقوله تخصیص بودجه اهم و فی الاهم شود.

حسینی با اشاره به اینکه ۹۸ درصد از مشکلات تولید کنندگان استان در کارگروه های مختلف مرتفع می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استاندار تأکید ویژه ای بر تولید دارد و مشکلات تولیدکنندگان در کارگروه های مختلف نزدیک به ۹۸ درصد مرتفع می شود و این اتفاق حاصل همکاری همکارانمان در سیستم های مختلف به ویژه سیستم بانکی بوده و از مدیریت جدید بانک کشاورزی انتظار می رود نگاه ویژه به واحد های تملک شده و واحدهایی که اجرائیه برای آنها صادر شده، داشته باشد و در روند واگذاری واحدهای تملیکی به ما یاری برساند.

به گزارش ایسنا، امروز "بابک کلانتری" به عنوان مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان منصوب و از زحمات "هوشنگ حیدرنژادیان" تکریم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha