• جمعه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402031208144
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه موقت یاسوج:

انقلاب اسلامی فراتر از مرزها در حال معرفی است

انقلاب اسلامی فراتر از مرزها در حال معرفی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه موقت یاسوج گفت: امروز، انقلاب اسلامی فراتر از مرزها در حال معرفی است.

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه یاسوج، افزود: گفتمان امام و انقلاب گسترده شده و انقلاب صادر شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید به درستی معرفی و تبیین شود، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های امام خمینی (ره) دور اندیشی و آینده نگری بود.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه معرفی انقلاب اسلامی یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) بود، گفت: اصول امام باید در جامعه تبیین شود.

حکمتی نیک یکی از این اصول را استقلال طلبی دانست و بیان کرد: دشمنان در کمین هستند و به ویژه در فضای مجازی تبلیغات زهر آلودی برای مقابله با اصول انقلاب در جریان است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) هم به خدا و هم به راهی که انتخاب کرده بود، ایمان داشت.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه در نظام سیاسی پیش از انقلاب کسی جرأت هیچ اقدامی بدون اجازه آمریکا را نداشت، عنوان کرد: آمریکایی‌ها پیش از پیروزی انقلاب برای کشور ما تصمیم می‌گرفتند.

حکمتی نیک تصریح کرد: شخصیت امام بی نظیر و بزرگ بود و با حمایت مردم و نصرت و یاری خدا انقلاب اسلامی را به وجود آورد.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به ۱۵ خرداد عنوان کرد: خرداد ۴۲ آغاز یک نهضت بود و به روح بلند شهدای انقلاب درود می‌فرستیم.

حکمتی نیک تصریح کرد: دشمنان در کمین انقلاب هستند و تصمیم بر تحریف شخصیت و خط فکری امام دارند که باید تبیین ابعاد فکری و شخصیتی امام خمینی (ره) توسط صاحبان قلم و اندیشه را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی همچنین با اشاره به سالروز زعامت رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با وجود تمامی مشکلات و انواع سنگین فتنه‌ها با راهنمایی‌های خود کشور را رو به جلو پیش برده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha