• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032214266
  • خبرنگار : 50039

فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش گرگان:

«علم» در کتاب‌ها بایگانی نشود/ «امنیت» لازمه ترقی کشورها

«علم» در کتاب‌ها بایگانی نشود/ «امنیت» لازمه ترقی کشورها

ایسنا/گلستان فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نباید در کشور ما که در حال پیشرفت است «علم» در کتاب‌ها بایگانی شود و باید از همه ظرفیت‌ها برای عملیاتی کردن علوم استفاده کرد.

سرهنگ علی‌اکبر عرب عصر دوشنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۲ در نخستین جلسه هم‌اندیشی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی آجا در استان گلستان که با حضور نخبگان وظیفه علمی و مهارتی برگزار شد، اظهار کرد: احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین مسائلی بوده که اولویت همه به خصوص خانواده بزرگ ارتش است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در زیر این پرچم سه رنگ در حال پیشرفت است، ادامه داد: عموماً «علم» پس از تولید به عمل تبدیل می‌شود و نباید در کشور ما که در حال پیشرفت است «علم» در کتاب‌ها بایگانی شود و باید از همه ظرفیت‌ها برای عملیاتی کردن علوم استفاده کرد.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه کارها بدون احساس مسئولیت پیش نمی‌رود، افزود: هم اکنون همه شرایط برای پیشرفت کشور مهیا است و باید از خودمان انتظار تسریع و تسهیل زمینه‌های توسعه را داشته باشیم.

وی «امنیت» را یکی از مهمترین شاخص‌های ترقی کشورها دانست و خاطرنشان کرد: قطعاً «علم» در کنار امنیت پایدار قرار گرفته و سپس با بهره‌مندی از ظرفیت «اقتصادی» رونق کشور شکل می‌گیرد.

«علم» در کتاب‌ها بایگانی نشود/ «امنیت» لازمه ترقی کشورها

عرب با اشاره به اینکه در صورت بروز ناامنی همه داشته‌ها از بین می‌رود و نجات جان در اولویت قرار می‌گیرد، اضافه کرد: باید همه با عدالت محوری و شایسته سالاری در جای خود و در تخصص خود کار کنند تا ماحصل کارها منتج به نتیجه مثبت شود.

وی بر لزوم بهره بردن از دوران خدمت در مهارت‌آموزی و فکر کردن به اشتغال مورد نیاز استان‌ها و مناطق مختلف تأکید کرد و گفت: در این صورت است که مناطق مختلف کشور بر اساس ظرفیت‌ها توانمند، پویا، شاد و بانشاط می‌شود.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان توجه بر روانشاسی در جامعه را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: با نگاه روان‌شناسانه و بررسی میدانی مشکلات جامعه مرتفع شده و در این نوع نگاه «انتخاب شغل» درست انجام گرفته و یقیناً پیشرفت هم حاصل می‌شود.

«علم» در کتاب‌ها بایگانی نشود/ «امنیت» لازمه ترقی کشورها

لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان وظیفه

مسئول قرارگاه مهارت‌آموزی آجا در استان گلستان در این جلسه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های نخبگان علمی و مهارتی از مهمترین اهداف برگزاری اینگونه جلسات است، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا بستر برای فعالیت نیروهای دارای مهارت بیشتر مهیا شود.

محسن حسن‌زاده بر لزوم داشتن بانک اطلاعاتی از نخبگان وظیفه آجا در استان گلستان تأکید کرد و افزود: تعامل و هم‌اندیشی تسهیل‌کننده کارها است و می‌توانیم با نگاهی دقیق‌تر به این موضوع برای آینده نخبگان پس از پایان دوران خدمت برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha