• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402032415947
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان:

اشتغال‌زایی مصداقی از مسئولیت اجتماعی و جهاد اکبر است

اشتغال‌زایی مصداقی از مسئولیت اجتماعی و جهاد اکبر است

ایسنا/اصفهان نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: اشتغال‌زایی مصداقی از ایفای مسئولیت اجتماعی و جهاد اکبر در برابر خواهش‌های نفسانی است.

حجت‌الاسلام اباذر بختیاری، بعد ازظهر امروز(چهارشنبه، ۲۴ خرداد) در گردهمایی هفته جهاد کشاورزی و تجلیل از فعالان این حوزه در تیران و کرون اظهار کرد: سرمایه‌گذاری برای اشتغال‌زایی و تولید علاوه بر ایجاد فرصت‌های درآمدی و رشد تولید، مصداقی بارز در ایفای مسئولیت اجتماعی به حساب می‌آید.

وی افزود: مسئولیت اجتماعی برای ایجاد شغل و درآمدِ یک نفر می‌تواند جامعه را به بالاترین سطح هدایت رسانده و مانع از ناهنجاری‌های اجتماعی شود.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: اشتغال به کار منجر به استفاده صحیح از وقت شده و مانع از فرصت‌یابی برای شیطان خواهد شد.

وی یادآور شد: اشتغال و کارآفرینی برای مبارزه با فساد و خواهش‌های نفسانی بوده و آن‌هایی که کسب و کار برای دیگران ایجاد می‌کنند از برکات خوب آن در زندگی استفاده خواهند برد.

بختیاری با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی نیز مبارزه با نفس است، تصریح کرد: برخی از افراد دارایی خود را برای کار و کسب استفاده نمی‌کنند و قادر به مبارزه با نفس نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان به فعالیت سخت و با مشقت در عرصه کشاورزی اشاره و اظهار کرد: فعالیت در این عرصه مایه برکت بوده و مشاغل آن از جمله مشاغل مورد سفارش و اهمیت دار برای جامعه هستند و خودکفایی و امنیت غذایی را مرهون این قشر می‌دانیم.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه در تیران و کرون جهش خوبی در حوزه کشاورزی رقم خورده، تصریح کرد: این اتفاق حاصل همت و اراده جمعی مسئولان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بوده که با رفع دیگر موانع احتمالی و تسهیل شرایط شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود.

به گفته وی، وحدت و همدلی بین مسئولان شهرستانی می‌تواند برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فرصت‌آفرین و مانع از مشقت و دشواری در کارها شود از این رو نتایج حاصل این همکاری را در تولید می‌بینیم.

بختیاری اضافه کرد: اختلاف بین مسئولان ضررهای سنگینی را به جامعه تحمیل می‌کند و از این رو باید هماهنگی و وحدت ایجاد شود، چرا که دشمن از آن در هراس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha