• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032717698
  • خبرنگار : 50604

جانشین فرمانده انتظامی گلستان خبر داد؛

کشف محموله ۹۶ کیلویی تریاک در گلستان

کشف محموله ۹۶ کیلویی تریاک در گلستان

ایسنا/گلستان با تلاش ماموران انتظامی استان گلستان یک محموله ۹۶ کیلویی مواد مخدر کشف و چهار متهم مرتبط با این پرونده دستگیر شدند.

سرهنگ فرزاد تاجره عصر شنبه ۲۷ خرداد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت باندی حمل مواد مخدر از یکی از استان ‌های جنوب شرق کشور به استان گلستان با خودرو سواری موضوع به صورت خاص در دستور ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت، اظهار کرد: تمام محورهای فرعی در جنوب و غرب استان شناسایی شده و اکیپ‌های پلیس به منطقه اعزام و در نهایت تعداد دو دستگاه خودرو از این باند شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در یک عملیات غافلگیرانه خودروهای مدنظر در شهرستان گرگان توقیف شدند.

 وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی چهار نفر از سوداگران مرگ شدند، اظهار کرد: طی بررسی‌ها مشخص شد متهمان قصد جابجایی مواد افیونی با دو دستگاه خودرو را دارند که با سرعت عمل و تلاش ماموران خودرو مورد نظر در یکی از محورهای اصلی استان شناسایی و متوقف شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از خودروها ۹۶ کیلو تریاک کشف و چهار متهم این پرونده دستگیر شدند، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳ تن و ۱۵۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و یک هزار و ۱۵۳ نفر نیز در این راستا دستگیر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است.

تاجره با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر معتاد متجاهر موضوع ماده ۱۵ و ۱۶ مبارزه با مواد مخدر  از ابتدای سال جاری، جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند، افزود: علاوه بر کشفیات ذکر شده بالغ بر ۲۳۷ هزار انواع قرص‌های غیرمجاز کشف و بیش از ۱۵ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha