• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402032817868
  • خبرنگار : 50175

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصدی گازرسانی به شهر شول‌آباد

پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصدی گازرسانی به شهر شول‌آباد

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان پنج مصوبه در راستای ایجاد زیرساخت‌های توسعه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی مصوب شد که شرکت گاز استان در اجرای موفقیت آمیز این مصوبات اهتمام ویژه‌ای داشته است.

کرم گودرزی امروز ۲۸ خردادماه در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به شهر شول‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به لرستان پنج مصوبه در راستای ایجاد زیرساخت‌های توسعه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی مصوب شد که در این راستا به حول و قوه الهی و با تلاش شبانه‌روزی همکاران، مشاوران و پیمانکاران اجرایی گازرسانی به ۱۱۳ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال انجام و در انتهای سال به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: گازرسانی به شهر شول‌آباد و ۲۸ روستای آن با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد در حال انجام و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از شروع فصل سرد سال جاری به بهره‌برداری برسد.  

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: همچنین گاز رسانی به شهر تیتکان بزنوید و ۱۹ روستای محور مذکور در دو فاز اجرایی و توسط دو پیمانکار مجزا در حال انجام بوده و در مجموع داری ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

گودرزی ادامه داد: گازرسانی به کارخانه آهک صنعتی هیدراته پلدختر با ۱۰۰ ریال اعتبار و با پیشرفت فیزیکی ۴۰درصد در حال انجام و تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: همچنین گازکشی ۴۸۱ منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (رض) و سازمان بهزیستی انجام و کلیه هزینه‌ها مرتبط طبق دستورالعمل و تفاهم نامه فی‌مابین پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار کرد: امیدواریم با ارائه خدمات به مردم استان به بهترین نحو ممکن؛ نماینده خوبی برای نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha