• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402032918919
  • خبرنگار : 50026

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان:

طرح جامع رسانه‌ای انتخابات خراسان جنوبی در حال تدوین است

طرح جامع رسانه‌ای انتخابات خراسان جنوبی در حال تدوین است

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: طرح جامع رسانه‌ای انتخابات استان در حال تدوین است که به زودی جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مهدی مرادی، امروز دوشنبه ۲۹ خرداد در کمیته اطلاع رسانی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعریف و برنامه ریزی چند زیرمجموعه برای کمیته اطلاع رسانی برای سیاست گذاری دقیق و رصد و پایش و ارزیابی به موقع و تولید محتواهای موثر و به جا، اظهار کرد: کمیته اطلاع رسانی با شعار دقت، سرعت و صحت فعالیت خواهد کرد که به دنبال نتیجه گیری مطلوب هستیم.

به گزارش ایسنا، وی با ارائه پیشنهاداتی در این حوزه، افزود: برگزاری جشنواره رسانه و انتخابات با عنوان " ایران قوی و مقتدر "، برگزاری جشنواره رای اولی‌ها و جشنواره فعالان فضای مجازی از جمله پیشنهادات است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی در عرصه خبررسانی در رتبه‌های برتر کشور بوده و رسانه‌های تنش زایی نداریم، ادامه داد: رسانه‌های استان به سمت آرامش، صداقت و امیدآفرینی حرکت می‌کنند.

مرادی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به مسائل مهم استانی بپردازند، تصریح کرد: راه آهن مهم‌ترین مطالبه استان بوده که با دستور مقام معظم رهبری و پیگیری رئیس جمهور و استاندار خراسان جنوبی تحقق پیدا کرد.

وی با اشاره به نهضت گازرسانی نیز گفت: عملیات اجرایی خط انتقال گاز دشتک- زابل- نهبندان روز یکم تیرماه با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران آغاز خواهد شد.

مرادی به پروژه انتقال آب دریای عمان برای تأمین آب سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: این پروژه در هر سه استان در حال انجام است و تلاش می‌شود این آب تا پایان دولت سیزدهم منتقل شود.

وی با تاکید بر امیدآفرینی رسانه‌ها با بیان تلاش‌های مدیران، تصریح کرد: خراسان جنوبی در حوزه سرمایه گذاری خارجی در کشور مقام نهم را کسب کرده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: باتوجه به رویکرد دولت در عرصه مردمی سازی فعالیت‌ها، رسانه مردمی نیز باید با لایه‌های مختلف اجتماعی ارتباط بگیرد تا مردم در دورترین مناطق در مورد دستاوردهای دولت آگاهی یابند.

توجه به سازو کار خانه مطبوعات برای برگزاری جشنواره‌ها، درنظرگرفتن اعتباراتی برای برگزاری رویدادهای رسانه‌ای و همچنین توجه به بخش‌های مختلف رسانه در جشنواره‌ها، برگزاری نشست‌های مستمر با مدیران رسانه و ارسال به موقع اخبار انتخاباتی از مطالبات مدیران رسانه‌ای در این جلسه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha