• پنجشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402040100028
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

بهره‌مندی ۱۵۴ دانش‌آموز و دانشجوی نخبه چهارمحال وبختیاری از حمایت‌های کمیته امداد

بهره‌مندی ۱۵۴ دانش‌آموز و دانشجوی نخبه چهارمحال وبختیاری از حمایت‌های کمیته امداد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ١۵۴ دانش‌آموز و دانشجوی استعداد برتر تحت حمایت کمیته امداد استان شناسایی شده‌اند و از خدمات حمایتی در نظر گرفته شده برای این گروه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

فروزان لطفی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: حمایت از دانش آموزان، دانشجویان، ورزشکاران، رتبه‌های برتر قرآنی، رتبه‌های برتر فرهنگی و هنری، رتبه‌های برتر علمی و پژوهشی و افراد نخبه و با استعداد خانواده‌های نیازمند از رویکردهای این نهاد است.

وی با اشاره به شناسایی افراد دارای استعداد برتر تحت حمایت توسط مددکاران و کارشناسان فرهنگی افزود: ١۵۴ دانش‌آموز و دانشجوی استعداد برتر تحت حمایت کمیته امداد استان شناسایی شده‌اند و از خدمات حمایتی در نظر گرفته شده برای این گروه‌ها بهره‌مند می‌شوند. 

معاون فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اعطای کمک‌های بلاعوض را از جمله این خدمات عنوان و بیان کرد: علاوه‌بر کمک‌های بلاعوض، سال گذشته بیش از ٣٠٠ میلیون تومان و از ابتدای امسال تاکنون نیز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نخبگان تحت حمایت پرداخت شده است.

لطفی‌پور اضافه کرد: نخبگان تحت حمایت علاوه‌بر کمک بلاعوض و تسهیلات، براساس نیازسنجی‌هایی که انجام می‌شود از خدماتی همچون مسکن، درمان خرید لوازم فرهنگی (تبلت و لپ‌تاپ)، دریافت لوازم منزل، کمک هزینه تحصیلی و دریافت کتب تحصیلی نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین زمینه فعالیت شغلی استعدادهای برتر با هماهنگی واحد اشتغال این نهاد ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان در شرایط سخت توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف خوش بدرخشند که تشویق و تکریم از آن‌ها منجر به تلاش و پشتکار بیشتر می‌‎‌شود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha