• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402040300960
  • خبرنگار : 50616

رئیس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد

تدارکات تیم ملی تنیس روی میز ایران برای بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک

تدارکات تیم ملی تنیس روی میز ایران برای بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک

ایسنا/مازندران رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران، گفت: تیم ملی تنیس روی میز ایران تا پیش از شروع بازی های آسیایی گوانژو و مسابقات جهانی برای کسب سهمیه المپیک در چند اردوی ویژه مشترک تمرینی شرکت خواهد کرد.

" مهرداد علی قارداشی" در سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: ملی‌پوشان تنیس روی میز اعزامی به بازی‌های آسیایی پیش از حضور در این بازی‌ها ۵۰ روز اردوی تمرینی خواهند داشت ضمن اینکه چهار اعزام برون مرزی هم برای آنها پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: درنخستین اعزام برون مرزی تیم ملی تنیس روی میزبزرگسالان ایران با ترکیب " نیما ونوشاد عالمیان" به همراه " امیرحسین هدایی " در مسابقات اسلونی و کرواسی که در روزهای ۵ تا ۱۸ تیر دراین دو کشور برگزار می شود، شرکت می‌کنند.

 مشخص شدن ترکیب تیم اعزام تنیس روی میزایران به بازی های آسیایی

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران همچنین به مشخص شدن ترکیب تیم ملی تنیس روی میز کشور در بازی های آسیایی گوانژو چین اشاره کرد وگفت: طبق آخرین مصوبه کمیته ملی المپیک، قرار است تیم ملی تنیس روی میزایران با ترکیب سه نفره متشکل از" نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی" و " شیما صفایی" در بازی های آسیایی شرکت کند.

علی قارداشی ادامه داد: بعد ازپایان اردوهای تمرینی در اروپا، ادامه اردوهای تمرینی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در بازی‌های آسیایی در تهران برگزار می شود و در فاصله میان برگزاری مراحل مختلف اردو، رقابت‌های انتخابی تیم ملی نیز برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی را برای حضور تیم ملی در مسابقات تنیس روی میزقهرمانی آسیا اعلام کرد وگفت: مسابقات تنیس روی میزقهرمانی آسیا روزهای ۱۲ تا ۱۹ شهریور در کشور کره جنوبی برگزار می شود.

 اعزام تیم ۲۳ نفر نوجوانان وجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا

رئیس فدراسیون تنیس روی میزایران همچنین ادامه داد، برای مسابقات قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان وجوانان، تیم ملی با ترکیب ۲۳ نفر از بازیکنان وکادرفنی وعوامل به این مسابقات که در دوحه قطر برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

علی قارداشی اضافه کرد: تقویت تیم های پایه ومیدان دادن به آنها در مسابقات برون مرزی رویکرد فدراسیون است و باید در مسابقات رسمی برون مرزی با حریفان  توانایی های خود را بروز دهند.

 دومین دوره مسابقات جام "پدر و پسر" و "مادر و دختر" در بوشهر

وی همچنین درخصوص توسعه وهمگانی کردن رشته ورزشی تنیس روی میز درکشور گفت، دراین راستا کارهای توسعه ای با همکاری آموزش وپرورش و شهرداری ها درحال انجام است.

علی قارداشی گفت: دربحث سخت افزاری وایجاد خانه و سالن های اختصاصی تنیس روی میز نیازمند توجه جدی ادارات کل ورزش وجوانان استانها هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میزایران همچنین به برگزاری موفق نخستین دوره مسابقات تنیس روی میزجام "پدر و پسر" و "مادر ودختر" در راستای همگانی کردن این رشته ورزشی درکشور که سال گذشته در بوشهر برگزار شد، اشاره کرد ویادآورشد، دومین دوره این مسابقات نیز نیمه دوم امسال درشهرستان بوشهر برگزار خواهد شد.

 نوشاد کاپ، امسال درسطح ملی برگزار می شود

علی قارداشی، همچنین درخصوص برگزاری نخستین دوره مسابقات تنیس روی میزجایزه بزرگ نوشاد کاپ در مازندران گفت، این مسابقات در روزهای ۱۴ تا ۱۶ تیرماه درشهرستان بابل برگزار می شود و با توجه به نخستین دوره مسابقات به صورت ملی با حضور ورزشکاران مطرح کشور برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد، در برنامه فدراسیون تنیس روی میزهست که این مسابقات به صورت ثابت در تقویم فدراسیون ثبت و از سال های آینده با دعوت از ورزشکاران مطرح خارجی به صورت بین المللی درسطح بالایی برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha