• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402040301201
  • خبرنگار : 50181

یک مسئول خبر داد:

کرمانشاه صاحب ۹ سوله بحران می‌شود

کرمانشاه صاحب ۹ سوله بحران می‌شود

ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، ۹ سوله بحران برای استفاده در مواقع مهم و بحرانی در سطح استان احداث و تجهیز خواهد شد.

دکتر افشین یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه عملیات ساخت ۹ سوله مدیریت بحران استان کرمانشاه از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و قرار بود در این سال‌ها ۵۰ درصد منابع آن را استانداری و ۵۰ درصد را نیز شهرداری تامین کند، گفت: متاسفانه با گذشت حدود یازده سال این سوله‌ها تکمیل نشده و اکنون چند ماه است که پیگیری جدی برای تعیین تکلیف این سوله‌ها را آغاز کرده و خودمان آنها را خواهیم ساخت.

وی با بیان اینکه مالکیت این سوله‌ها در اختیار مدیریت بحران است، خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت این سوله‌ها متفاوت بوده و برخی از آنها ۱۰۰ درصد کامل شده و برخی ۴۰ درصد پیشرفت دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از پیگیری برای تامین اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز این سوله‌ها خبر داد و اظهار کرد: تلاش شده این سوله‌ها پراکندگی مناسبی در سطح استان داشته باشند.

وی درباره اینکه کار تکمیل و تجهیز این سوله‌ها کی به اتمام می‌رسد نیز بهره‌برداری از آنها را منوط به تامین اعتبارات لازم دانست.

یگانه از کارکردهای سوله بحران نیز یاد کرد و افزود: این سوله‌ها سالن‌های چند منظوره‌ای هستند که در شرایط بحران و اضطرار انبارهایی برای نگهداری تجهیزات و اقلام امدادی و یا سایر کاربری‌های مرتبط با بحران خواهند بود.

وی اظهار کرد: در مواقع غیربحرانی نیز این سوله‌ها صرفا جهت بهره‌برداری در اختیار بخش‌هایی که به آن نیاز دارند قرار خواهد گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه معتقد است، وجود سوله‌های بحران در شرایطی مانند سیل، زلزله و سایر حوادث طبیعی برای کمک به مردم، توزیع مناسب اقلام امدادی، انبار و دپو کردن تجهیزات و سایر اقدامات مرتبط بسیار ضروری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha