• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402040301404
  • خبرنگار : 50060

امام جمعه موقت تهران:

تلاش دستگاه قضا برای احیای واحدهای تولیدی رضایت عمومی را در پی دارد

تلاش دستگاه قضا برای احیای واحدهای تولیدی رضایت عمومی را در پی دارد

ایسنا/قزوین امام جمعه موقت تهران گفت: بازدیدهای مستمر از واحدهای صنعتی اعتماد و رضایت عمومی مردم را افزایش می‌دهد، چراکه ورود قاطع دستگاه قضا برای احیا واحدهای تولیدی و صنعتی برای بسیاری از افراد اشتغالزایی کرده است.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه که امروز سوم تیر ماه در سالن عدالت دادگستری کل استان برگزار شد؛ اظهار کرد: دستگاه قضا در این مقطع حیات خود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف از جمله حضور حجت‌الاسلام اژه‌ای و تجارب کارشناسان و صاحب نظران، منزلت و جایگاه ویژه‌ای دارد که با کنار گذاشتن سلایق شخصی عوامل انسانی به مجموعه قضایی نظم بخشیده است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: در بازدیدی که از دادسرای مرکز استان داشتیم مشاهده کردیم که فضای غالب بر مجموعه، علمی و آراسته به اخلاق بوده و افراد با شخصیت و صلاحیت در جایگاه‌های حساس قضایی قرار دارند که بسیار امیدبخش است.

وی تصریح کرد: اقدامات ارزشمندی در مجموعه قضائی صورت گرفته که می‌توان به تشکیل کارگروه‌هایی اشاره کرد که موجب شده تا علاوه بر افزایش مصالحه پرونده‌ها در بیشتر جرائم با کاهش قابل توجه روبه‌رو شویم.

این مسئول با تقدیر از حضور میدانی مسئولان دستگاه قضا در بین مردم، خاطرنشان کرد: بازدیدهای مستمر از واحدهای صنعتی اعتماد و رضایت عمومی مردم را افزایش می‌دهد، چراکه ورود قاطع دستگاه قضا برای احیا واحدهای تولیدی و صنعتی برای بسیاری از افراد اشتغالزایی کرده است.

وی به بازدید خود از زندان مرکزی قزوین، اشاره کرد و گفت: استان قزوین در حوزه اشتغال زندانیان در جایگاهی خوبی قرار دارد به طوری که بخشی از زندانیان با توجه به مهارت‌هایی که دارند با علاقه در داخل و بیرون از زندان مشغول فعالیت هستند و حتی برای حمایت از بنیان خانواده برای تعدادی از خانواده زندانیان نیز اشتغالزایی شده است.

ابوترابی‌فرد اضافه کرد: یکی از فعالیت‌های ابتکاری که در دادسرای استان برای اولین بار در کشور اجرا شده، ایجاد دفتری به نام «اعتذار» است تا طرفین دعوی با حضور در آن و اقداماتی که در مجموعه صورت می‌گیرد با یک معذرت خواهی ساده به صلح و سازش برسند.

امام جمعه موقت تهران در پایان بیان کرد: بر اساس آماری که ارائه شده از ۸۰ پرونده مطرح شده در این واحد ۳۸ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha