• یکشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402040402139
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مشاور فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء عنوان کرد:

قدرت غرب رو به افول است

قدرت غرب رو به افول است

ایسنا/اردبیل مشاور فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: فتنه همزاد با انقلاب شکل گرفته است و در طول عمر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی تمامی توان خود را به کار گرفته است تا انقلاب را زمین گیر کند.

سردار سرتیپ پاسدار محمد رئوفی نژاد، مشاور فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء ۴ تیر در اجلاسیه شهدای سرافزار دارالارشاد اردبیل که با حضور مقامات لشکری و کشوری استان اردبیل در محل حسینیه ثارالله سپاه استان و با حضور خانوداه های شهداء و علاقمندان مردمی برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه مردم استان اردبیل در تمامی عرصه ها و صحنه هایی که نیاز به حضور بوده است، با تمام توان حاضر شده و حامی نظام و انقلاب بوده است.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت خاصی در جهان وجود دارد، افزود: فتنه همزاد و همراه با انقلاب به وجود آمد و ۴۴ سال پر از فتنه و حوادث در کشور طی شده است.

رئوفی نژاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک نظام اسلامی مبتنی بر اصول با اهداف و آرمان های مشخص است که برای همیشه دشمنانی در تاریخ خواهد داشت، بیان کرد: دشمنان به مردم و حکومت کاری ندارند و هدفشان اسلام مبارز، کفرستیز و پرتحرک می باشد که برای اولین بار در دنیا همراه با انقلاب اسلامی آغاز شد.

مشاور فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه اسلام باعث تغییر در آرایش سیاسی جهان شد، گفت: دشمنان در مسیر عنادورزی خود جنگ ۸ ساله را با صف آرایی چندین کشور در برابر ملت ایران تحمیل کردند که با حضور مردم این سرزمین صف آرایی دشمنان شکست.

وی بیان کرد: روزی که ما را در صحنه های جهانی به حساب نمی آوردند و نمی پذیرفتند، امروز در کنار دو قدرت بزرگ جهانی روسیه و چین قرار گرفته ایم و به یکی از قدرت ها تبدیل شده ایم.

این مقام مسئول نظامی کشور خاطرنشان کرد: قدرت غرب رو به افول است و جنگ طلبی غرب برایش حاصلی نداشته و فرهنگ جنگ برایشان بی نتیجه بوده است.

رئوفی نژاد تصریح کرد: آمریکا و غرب ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در طول ۲۳ سال گذشته هزینه جنگ در آسیای غربی و شمال آفریقا کرده که ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار کشته داشته است.

وی اظهار کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده که دیگر با جنگ نمی تواند به اهداف خود برسد و همچنین تحریم ها هم باعث تضعیف هیچ کشوری نمی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha