• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402040502740
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن:

۴ برابر واحدهای فعلی در رزن مسکن ساخته می‌شود

۴ برابر واحدهای فعلی در رزن مسکن ساخته می‌شود
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: شهر رزن در حال حاضر دارای ۴۲۶۰ واحد مسکن بوده که با زمین هایی که در حال تملک است، چهار برابر واحدهای فعلی در این شهر مسکن ساخته خواهد شد تا ۲۰ سال آینده هیچ کس در شهرستان رزن مشکل زمین و مسکن نخواهد داشت.

علی‌اصغر غفاری‌آثار دوشنبه ۵ تیرماه در دیدار خود و مسئولان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان رزن به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: براساس شاخص‌های دولت به همه مردم شهرستان که فاقد مسکن و زمین هستند، برای ساخت و احداث مسکن، زمین داده می‌شود و به همین منظور ۱۰۰ هکتار زمین در حال تملک بوده که این میزان زمین ۶۰۰۰ قطعه خواهد بود و ۱۶ هزار واحد مسکن قابل ساخت می‌شود.

وی افزود: این انقلاب بزرگ در نهضت ملی مسکن شهرستان حاصل زحمات تمامی مجموعه ها و دستگاه های شهرستان بوده که با اقدامات زیربنایی و زیرساختی مناسب از سال گذشته چنین شرایطی را در شهرستان فراهم کرده اند. 

غفاری‌آثار در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه پروژه‌های نیمه کاره و باقیمانده از ۴۴ سال بعد از انقلاب شهرستان با همه اعتبارات به ویژه با اعتبارات سفر در حال تکمیل و بهره برداری و تحقق هستند و تا دو یا پنج سال آینده مردم شهرستان اتفاقات خوبی را با افتتاح این پروژه ها در تمام حوزه های این شهرستان شاهد خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در شهرستان رزن در حال انجام است، یادآور شد: وحدت، صمیمیت و هم افزایی و اتفاق نظر در مجموعه های شهرستان از جمله شورای تأمین، شورای اداری، دستگاه ها و نهادها و نیز مردم از نقش مؤثری در این اقدامات در حال اجرا در شهرستان برخودار است.

غفاری‌آثار همچنین بیان کرد: دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و خوشبختانه تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی همواره موجب ایجاد آرامش و آسایش در شهرستان بوده است.

وی قوه قضائیه را حافظ امنیت و آرامش مردم دانست و ادامه داد: حل و فصل مسائل مراجعان، احقاق حق افراد و رسیدگی به پرونده های مراجعان و خدمت به مردم جزو عبادات بوده که این مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی گرانمایه به شمار می‌رود.

رئیس دادگستری شهرستان رزن هم گفت: حوزه قضایی شهرستان با همکاری و هم افزایی اعضای شورای تأمین در بسیاری از حوزه ها دارای جایگاه بسیار خوبی است.

آرمان اظهار کرد: شهرستان رزن جزء شهرستان های امن کشور به شمار می رود و احساس امنیت در این شهرستان بالا است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل در زمینه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی برای مردم ایران یک امت بود و هر یک از شهدای فاجعه هفتم تیر از بزرگان نظام بود و نقش و سهم مهمی در پیشبرد نظام داشت.

آرمان افزود: هفته قوه قضائیه بهانه ای است که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی دین خود را به آنها ادا کنیم و از کنار آنها به راحتی نگذریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha