• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402040502805
  • خبرنگار : 50175

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

عملیاتی شدن بیش از ۱۰۷ هزار تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در لرستان

عملیاتی شدن بیش از ۱۰۷ هزار تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از عملیاتی شدن ۱۰۷ هزار و ۳۵۸ تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز پنجم تیرماه در جمع خبرنگاران، تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را نشان از مشارکت و اعتماد مردم به پلیس دانست و اظهار کرد: جلب رضایت مردم جزء اولویت‌های اصلی مأموریت‌های پلیس است.

وی با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، افزود: در از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون از تعداد ۲۹۱ هزار و ۶۴۱ تماس برقرار شده با سامانه ۱۱۰، بیش از ۱۰۷ هزار ۳۵۸ مورد تماس نیاز عملیاتی بوده که توسط یگان‌های اجرایی و پلیس‌های تخصصی اجرایی شده و تعداد ۱۸۴ هزار ۲۸۳ مورد اخذ راهنمایی و مشاوره از پلیس، بوده که این خود نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه از مجموع کل تماس‌های عملیاتی تعداد ۹۲ هزار ۲۷۶ فقره تماس معادل ۸۶ درصد تماس فوریتی بوده و ۱۵ هزار و ۸۲ فقره تماس معادل ۱۴ درصد تماس غیر فوریتی حضور با زمان متناسب بوده است اضافه کرد: میانگین تماس‌های سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ مردم با ۱۱۰ در لرستان روزانه ۳۲۰۰ تماس بوده است.

سردار الهی با اشاره به این‌که فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو است، بیان کرد: از دستاوردهای مهم این سامانه می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات‌رسانی عمومی با تأکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه‌ای و نظام‌مند است.

وی ادامه داد: مردم به پلیس اعتماد دارند و پلیس را ملجا و پناهگاهی مطمئن برای حل مشکلات خود می‌دانند و پلیس هم با تمام توان آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های به‌حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری را به این مرکز اعلام تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به‌موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha