• سه‌شنبه / ۶ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402040603914
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط در استان اصفهان

واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط در استان اصفهان

ایسنا/اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار اصفهان قرارداد تحویل ۱۱۰۰ قطعه زمین در ۱۳ شهرستان استان به‌صورت نمادین در اردستان انجام شد.

مهرداد بذرپاش، شامگاه(سه‌شنبه، ۶ تیر) در آیین اختصاص زمین به ۱۱۰۰ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در ۱۳ شهرستان استان در دانشگاه پیام‌نور اردستان، اظهار کرد: امروز در استان اصفهان ۱۱۰۰ قطعه زمین برای حمایت از طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های واجد شرایط اهدا شد.

وی با بیان اینکه از عید قربان تا عید غدیر در همه استان‌های کشور این طرح اجرا خواهد شد، افزود: در استان اصفهان این طرح در شهرستان‌های نجف‌آباد، شهرضا، آران و بیدگل، شاهین شهر و میمه، لنجان، دهاقان، سمیرم، اردستان، نطنز، تیران و کرون، بهارستان، فولادشهر و مجلسی اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این مسیر تا پایان سال ادامه خواهد داشت تا بتوانیم در سال ۱۴۰۳ به آن نقطه‌ای که هر زوج جوان ایرانی که شرایط دریافت را داشته باشد برسیم و زوج‌ها صاحب زمین و سپس مسکن شوند تا به وعده‌ای که در این بخش دادیم عمل کرده باشیم.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه گفت: امروز در این شهرستان قرارداد ۵۹ قطعه زمین در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد به متقاضیان واجد شرایط اهدا می‌شود.

علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه اولویت اهدای زمین موضوع جوانی جمعیت خواهد بود، گفت: مشکلی در واگذاری زمین برای خانواده‌های واجد شرایط وجود ندارد و نهایتا در هفته آینده همه ۱۱۰۰ زمین در ۱۳ شهرستان استان واگذار خواهد شد.

وی گفت: واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در استان اصفهان اهدای ۳۶۰۰ قطعه زمین خواهد بود که تلاش خواهیم کرد تا پایان امسال این تعداد زمین اهدا شود. البته سامانه ثبت‌نام بسته نیست و هر مقدار که ثبت‌نام انجام شود مشکلی برای اهدای زمین وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha