• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402041106168
  • خبرنگار : 50175

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه:

امنیت و اقتدار در کشور به یمن وجود شهدا و خانواده آن‌ها است

امنیت و اقتدار در کشور به یمن وجود شهدا و خانواده آن‌ها است

ایسنا/لرستان فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت و اقتدار در کشور به یمن وجود شهدا و خانواده آن‌ها است.

سردار صالح‌نژاد شامگاه دهم تیرماه در مراسم یادواره ۷۰۰ شهید گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه و ۸ هزار شهید شیمیایی کشور در بروجرد که در پارک فدک این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مدیون خون مطهر شهدا هستیم و امنیت، اقتدار و سرافرازی امروز نظام اسلامی مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای والا مقام است.

وی تصریح کرد: شهدا دین عظیمی بر گردن یکایک ما دارند و شادی که الان در کشور شاهد آن هستیم یکی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا بوده که در این کشور صورت گرفته است.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: امنیت و اقتداری در کشور داریم به یمن وجود شهدا و خانواده آن‌ها است.

سردار امین‌منصور از فرماندهان قرارگاه خاتم‌الانبیاء و فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیز در این مراسم به کار بردن حدود ۳ هزار بمب شیمیایی رژیم بعث عراق در طول ۸ سال دفاع مقدس را از جمله اهداف پلید استکبارجهانی و رژیم جعلی صهیونیستی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت عنوان کرد و افزود: ایجاد ساختار پدافندی و دفاعی باید سیاستی دائمی و کاربردی برای مقابله با هرگونه تهدید به شمار آید.

وی با اشاره به سیاست دوگانه کشورهای غربی در برابر دستیابی کشور ایران به فن آوری صلح‌آمیز هسته‌ای، اظهار کرد: متأسفانه داشتن سلاح شیمیایی و اتمی و کشتار دسته‌جمعی مردم مظلوم و بی‌دفاع در جای‌جای دنیا برای جهانخواران حق است؛ اما دستیابی به فنآوری هسته‌ای برای بهره‌برداری صلح‌آمیز برای کشورهای در حال توسعه محکوم به تحریم است.

گفتنی است، اجرای سرود بسم رب الشهداء گروه رهروان ولایت پایگاه مقاومت شهدای ثارالله و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha