• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402041106463
  • خبرنگار : 50534

استاندار زنجان خبر داد

انعقاد متمم ۲۰۰ میلیون تومانی برای پروژه‌های مسکن ملی زنجان

انعقاد متمم ۲۰۰ میلیون تومانی برای پروژه‌های مسکن ملی زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان با بیان اینکه براساس توافقات، مقرر شد برای پروژه‌های مسکن ملی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد قرارداد متمم ۲۰۰ میلیون تومانی منعقد شود، گفت: براین اساس منابع مالی ۳۵۰ میلیون تومانی در استان به ۵۵۰ میلیون تومان خواهد رسید که این دستاوردی مهمی در حوزه مسکن به شمار می رود.

محسن افشارچی ظهر امروز (۱۱ تیرماه) در جلسه شورای مسکن استان زنجان، اظهار کرد: مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه مسکن تلاش کنند تا کمترین دغدغه ذهنی در این‌خصوص وجود نداشته باشد؛ لذا رایزنی‌های لازم نیز برای کاهش معضلات انجام شده است.

وی تصریح کرد: مسکن ملی پروژه بزرگی محسوب می‌شود که ناگزیر چالش‌هایی را نیز پیش‌رو دارد که باید با همکاری‌های بین‌بخشی برطرف شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان هزینه‌ بیمه واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن نیز در صورت تایید شورای نگهبان به مدت ۲ سال مسکوت خواهد ماند، گفت: این امر حدود ۵۰ میلیون تومان از قیمت تمام شده هر واحد مسکونی را کاهش می‌دهد تا متقاضیان توانایی واریز آورده موردنیاز را داشته باشند و از متمم‌ها نیز کمک بگیرند.

استاندار زنجان با بیان اینکه براساس توافقات، مقرر شد برای پروژه‌های مسکن ملی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد قرارداد متمم ۲۰۰ میلیون تومانی منعقد شود، گفت: براین اساس منابع مالی ۳۵۰ میلیون تومانی در استان به ۵۵۰ میلیون تومان خواهد رسید که این دستاوردی مهمی در حوزه مسکن به شمار می رود.

افشارچی با بیان اینکه تلاش می‌شود با همکاری بانک‌های عامل اتفاقات بعدی در زمین‌های «لیل‌آباد» زنجان که به تازگی به محدوده شهر اضافه شده است، با سهولت بیشتری روی دهد، گفت: تا یک ماه آینده در خصوص قانون جوانی جمعیت نیز خبرهای خوبی مبنی بر واگذاری زمین به واجدان شرایط اعلام خواهد شد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته نیمه اول مرداد سال‌جاری با حضور وزیر راه‌وشهرسازی تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان در استان زنجان تحویل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha