• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402041308090
  • خبرنگار : 50444

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد:

جشن غدیر در ۱۰ محله بجنورد برگزار می‌شود

جشن غدیر در ۱۰ محله بجنورد برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری بجنورد از برگزاری جشن های عید سعید غدیر خم در ۱۰ محله بجنورد مرکز استان خراسان شمالی خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم هستیم، تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و همچنین توانمندی‌های مجموعه شهرداری به صورت مشترک اقدام به برگزاری جشن‌های مختلفی در سطح شهر نماییم.

وی افزود: در این راستا قرار است جشن‌هایی در نقاط مختلف شهر از جمله مسجد قدس در کوی صادقیه، پارک هجرت، مطهری ۱۳ در ویلاشهر، پارک شهرک فرهنگیان، جوادیه، مسجد محله ملکش، چهارراه صفا و... برگزار شود.

وی ادامه داد: چندین ایستگاه صلواتی نیز توسط شهرداری در مکان هایی از جمله سالن شهید علیدخت، میدان شهید و... برپا می شود.

موفق، زمان آغاز جشن‌ها در این نقاط را پنجشنبه ۱۵ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء بیان کرد و گفت: توزیع شیرینی و شربت، غذا، سرود و مولودی خوانی، نورافشانی و... بخشی از برنامه‌های این جشن‌ها خواهد بود. البته نورافشانی به مناسبت فرا رسیدن این عید خجسته به مرکزیت میدان شهید و شهرک گلستان انجام خواهد شد.

جشن غدیر در ۱۰ محله بجنورد برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بجنورد همچنین از برگزاری جشن بزرگ غدیر در مرکز استان خبر داد.

وی افزود: جشن بزرگ غدیر قرار است جمعه ۱۶ تیر ماه همزمان با روز عید سعید غدیر خم در بجنورد برگزار شود.

وی افزود: این جشن بزرگ قرار است در حد فاصل چهارراه امیریه تا میدان شهید برگزار شود و مردم و دوستداران خاندان عصمت و طهارت از جشن محوری در این مراسم که همراه با برنامه‌های مختلف است، بهره‌مند شوند.

موفق همچنین از برپایی کاروان شادی غدیر در این روز با مشارکت شهرداری خبر داد و اظهار کرد: این کاروان نیز قرار است ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز جمعه شانزدهم تیر ماه مصادف با روز عید سعید غدیر خم از چهارراه پارک شهر تا میدان شهید حرکت کند و به جشن محوری در این مکان که توسط شهرداری و شورای شهر برگزار می‌شود، متصل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha