• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402041308119
  • خبرنگار : 50300

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

رسالت نیروهای انقلاب و پیرو خط رهبری باید بر امیدآفرینی متمرکز باشد

رسالت نیروهای انقلاب و پیرو خط رهبری باید بر امیدآفرینی متمرکز باشد

ایسنا/خوزستان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: امروز رسالت نیروهای انقلاب و پیرو خط رهبری باید در راستای امیدآفرینی متمرکز باشد و این موضوع به اولویت اول در سطح جامعه تبدیل شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار در همایش رهروان ولایت که امروز ( ۱۳ تیرماه) با حضور بسیجیان حوزه ستادی آموزش و پرورش خوزستان و به مناسب فرارسیدن دهه امامت و ولایت برگزار شد، با اشاره به نقش ولایت‌مداری در تحقق حکومت اسلامی اظهار کرد: امروزه لطف خداوند شامل حال ملت شده است و باعث شده چهار دهه دنیای استکبار زمین‌گیر شود و نقطه کانونی این موفقیت بزرگ، همراهی امت با امام و ولایت است. بی‌شک همراهی امت با امام می‌تواند پایه‌های امپراطوری غرب را متزلزل کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: معیت امام با امت مهمترین خصیصه و ویژگی انقلاب اسلامی است که دشمن این حوزه را مورد هدف قرار داده است و با راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال آسیب زدن به این ارتباط و ولایت‌مداری است. بی‌شک دشمن دریافته است که امت بی امام، بی‌خطر است و بر این اساس است که دنبال ایجاد تفرقه و از هم پاشیدن اتحاد مسلمانان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: دشمن پی برده است که امام بدون امت نیز اقتدار لازم برای تغییر و تحول را ندارد و البته دشمن با استفاده از فریب، نیرنگ و دروغ به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه در این دو سال کارهای بزرگی صورت گرفته است، عنوان کرد: ۴ هزار کارخانه تعطیل دوباره فعال شده است. ارتباط با کشورهای منطقه نیز به بهترین شکل ممکن حاصل شده است. بی شک رمز موفقیت جمهوری اسلامی حکمت و اندیشه رهبر معظم انقلاب است. از سوی دیگر امروز رسالت نیروهای انقلاب و پیرو خط رهبری باید در راستای امیدآفرینی متمرکز باشد و این موضوع به اولویت اول در سطح جامعه تبدیل شود.

رستگار یادآور شد: اتاق فکر دشمنان به دنبال ضربه زدن به کیان مقدس جمهوری اسلامی است و بر این اساس انتخابات باید بر اساس محورهایی مثل مشارکت، سلامت و امنیت برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی به عنوان آرزوی همه انبیای الهی، خاطرنشان کرد: حضور و نقش‌آفرینی مردم در جامعه، باطل السحر نقشه‌های شوم دشمنان است و نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رهبری حکیمانه و اندیشمندانه امام خامنه‌ای است و بی شک پیروی از فرامین مقام معظم رهبری تنها راه فلاح و رستگاری و پیروزی نهایی در برابر دشمنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha