• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402041408751
  • خبرنگار : 50136

یک مسئول اعلام کرد

برگزاری مرحله استانی طرح "حامیم ۲ "با شرکت ۱۶٠ دانشجو در آذربایجان غربی

برگزاری مرحله استانی طرح "حامیم ۲ "با شرکت ۱۶٠ دانشجو در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاههای آذربایجان غربی از برگزاری مرحله استانی طرح "حامیم ۲ "با حضور ۱۶٠ نفر از دانشجویان دانشگاههای استان خبرداد.

حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی ۱۴ تیرماه در نشست توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی (طرح حامیم دانشگاههای استان) با بیان اینکه این طرح برای دومین سال برگزار می شود،گفت:این طرح در سه مرحله دانشجویی،استانی و کشوری برگزار می شود که از بین ۳۳٠ دانشجوی شرکت کننده در مرحله دانشجویی، ۱۶٠ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی اظهار کرد: مرحله استانی طرح حامیم از روز شنبه به مدت یک هفته در دانشگاههای استان برگزار می شود.

حجت الاسلام اسم حسینی با بیان اینکه دانشجویان در کارگاههای تخصصی با حضور اساتید مجرب، توانمند می شوند، ادامه داد: پس از پایان دوره، گواهی توانمند سازی اعطا و دانشجویان منتخب به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان خاطر نشان کرد: سال گذشته ۲۵٠ دانشجوی فعال و تاثیرگذار در طرح حامیم که یک مرحله ای بود شرکت داشتند.

وی به هدفهای طرح حامیم نیز اشاره کرد و گفت: تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبرد فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه، امید آفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت ارتباط مؤثر و انس دفاتر نهاد با دانشجویان دغدغه مند، تشکل ها، هیات ها و مجموعه های فرهنگی دانشگاهها و تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاهها از اهداف اجرای این طرح است.

حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی، رئیس کمیته آموزش طرح "حامیم ۲ "در استان نیز در این جلسه افزود: دانشجو اگر از جریانات حاکم بر دانشگاه آگاه نباشد آسیب می بیند لذا در کمیته آموزش در بخش‌های مختلف از طریق کارگاهها با موضوعات شیوه حکمرانی امیرالمؤمنین، جهاد تبیین،دشمن شناسی و.. دوره هایی برگزار شود.

وی گفت: دانشجویان در کمیته آموزش در قالب ۶ کارگاه با عناوین آشنایی با روشهای نقد و تحلیل، ازدواج و خانواده، روش مناظره، تکنیکهای مهار خشم، تکنیکهای ساده زیستی و تکنیکهای مقابله با جنگ رسانه ای آشنا و توانمند می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha