• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402041409060
  • خبرنگار : 50604

استاندار گلستان تاکید کرد؛

ریشه مافیای آرد و گندم را خشک می‌کنیم/ آمار گندم مفقودی درست نیست

ریشه مافیای آرد و گندم را خشک می‌کنیم/ آمار گندم مفقودی درست نیست

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تاکید اینکه در موضوع نان مردم با کسی شوخی نداریم گفت: آمار منتشر شده پیرامون مفقود شدن ۵۳ هزار تن گندم در گلستان نادرست بوده و تنها مغایرت ۳ هزار و ۱۲۰ تن صحیح است که در حال بررسی است.

دکتر علی محمد زنگانه چهارشنبه ۱۴ تیر در جلسه شورای اشتغال استان با اشاره به اینکه در سال گذشته با اقدامات جهادی صورت گرفته رتبه استان در ثبت اشتغال پس از صحت سنجی از رتبه ۱۲ به رتبه ۷ ارتقا یافت، اظهار کرد: مشارکت دستگاه‌ها با اداره کل تعاون در خصوص ثبت درخواست اشتغال ضروری است و  بانک ها در وثیقه تسهیلات تبصره ۱۶ جامعه هدف بهزیستی تسهیل و تسریع کنند.

وی با تاکید اینکه همه بانک ها همکاری لازم را جهت اعتبارات تبصره ۱۶ تا پایان ماه جاری داشته باشند و رتبه استان را از ۲۵ ارتقا دهند، گفت: باید همه تلاش کنند تا استان گلستان باید جزو ۱۰ استان برتر کشور باشد.

استاندار گلستان با اشاره به خبر منتشر شده در مورد آرد مفقود شده خاطر نشان کرد: ما در انبار گردانی کارخانه های گندم در یکی از انبارها ۵۰۰ تن مغایرت وجود داشت که با پیگیری برطرف شد و دیگری ۳ هزار ۱۲۰ تن مغایرت بوده که حسب دستور کمیسیون غله کشور از تحویل گندم محروم شد تا مسترد شدن آن که تا کنون۱۹۰ تن مانده و مابقی عودت داده شد.

وی در خصوص موضوع  آرد و نان با اشاره به اینکه ضروری است ما فرهنگ نظارتی خودمان را ارتقا دهیم و نمونه آن در خرید گندم و توزیع آرد مشاهد شد، ادامه داد: حسب دستور رییس جمهور محترم کوچکترین اشتباه بزرگترین خطاست و ما از تمام ظرفیت ها در خصوص اصلاح امور و کمک به مردم استفاده کرده و ریشه مافیای حوزه آرد و نان را در استان را  خشک می کنیم و در موضوع نان مردم با کسی شوخی نداریم.

استاندار گلستان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون بیش از یک میلیون تن در مصرف آرد کشور صرفه جویی شده است، گفت: در خصوص انتشار اخبار حوزه آرد و نان امروز اشتباه آماری صورت گرفته بود که برطرف شد و من از اقدامات سیستم های قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان تشکر می کنم.

همچنین در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: تا ۳۱ تیر ماه در تمام دستگاه های اجرایی آمار سامانه رصد، باید به صفر برسد.

سید محمد دهنوی با بیان اینکه از عدم بارگزاری تبصره ۱۶ ادارات در سامانه و عدم عمل به آن گلایه مندیم، یادآور شد: دستگاه های که به تعهد اشتغال خود عمل نکرده اند، از درخواست تسهیلات تبصره ۱۸ حذف خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha