• پنجشنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402041509362
  • خبرنگار : 50377

شهردار ساری مطرح کرد

اجرای طرح‌های عمرانی با جذب سرمایه گذار در ساری

اجرای طرح‌های عمرانی با جذب سرمایه گذار در ساری

ایسنا/مازندران شهردار ساری نشست با سرمایه‌گذاران را از رویکردهای مهم این شهرداری عنوان کرد و گفت: تاکنون نشست های مختلفی در این خصوص انجام‌شده و بنا داریم با جذب سرمایه‌گذار، برخی از پروژه‌های شهری را در ساری اجرا کنیم.

محمدحسین قبادی امروز ۱۵ تیرماه در جمع مدیریت شهری شهرستان ساری اظهار کرد: ما در شهرداری ساری بهبود شاخص کیفیت زندگی مردم را هدف‌گذاری کردیم با همین هدف، خدمتگزاری به شهروندان را در صدر فعالیت‌های این نهاد خدمات رسان قراردادیم.

وی به خدمات شهرداری در بازه زمانی چهارماهه گذشته اشاره کرد و نظم و انضباط اداری را ازجمله اقدامات در این مدت دانست و گفت: حجم زیاد نیروی انسانی را به‌عنوان یک فرصت تلقی می‌ کنیم که می‌تواند در پیشبرد اهداف که همان توسعه شهری و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان است، بهره‌گیری کنیم.

شهردار ساری به سازمان‌دهی و ساماندهی نظام پرداخت ها طی همین مدت اشاره کرد و ادامه داد: با وجود مشکلات، برخی از پروژه‌ها در همین مدت با جابه‌جایی میدان بار در کمربندی غربی صورت گرفت.

این مسئول اصلاح روشنایی در بلوار داراب و بلوار ارتش را از اقدامات این شهرداری در این بازه زمانی عنوان کرد و افزود: اصلاح روشنایی سایر بلوارها در دستور کار است. ضمن اینکه روشنایی بلوار امام رضا (ع) نیز مراحل پایانی قرار دارد.

وی وفاق و همدلی بین کارکنان را مهم‌ترین اصل در شهرداری ساری یاد کرد و ادامه داد: همین مهم سبب افزایش درآمد ماهیانه در شهرداری ساری شده است.

شهردار ساری نشست با سرمایه‌گذاران را از رویکردهای مهم این شهرداری عنوان کرد و گفت که تاکنون نشست های مختلفی در این خصوص انجام‌شده و بنا داریم با جذب سرمایه‌گذار، برخی از پروژه‌های شهری را در مرکز استان اجرا کنیم.

این مسئول با اشاره به نشست شهرداری ساری با خانم "فرزانه صادق مالواجرد" معاون وزیر راه و شهرسازی طی روزهای گذشته، اظهار کرد: در این نشست که بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر نیز همراه بودند مباحث مهم شهری همچون طرح بلندمرتبه ‌سازی، طرح تفصیلی و الحاق مناطق قرق و شریف‌آباد به محدوده ساری مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: در همین جلسه وزارت راه و شهرسازی ۵ کیلومتر روکش و آسفالت کمربندی جنوبی (سلیم بهرامی) را در بازه زمانی چهارماهه به عهده گرفته است.

قبادی به حوزه عمرانی پرداخت و نداشتن معدن شن و ماسه را از چالش‌های مهم شهرداری ساری دانست و تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با استانداری مازندران مقرر شد تا مکان‌یابی صورت گرفته و معدن در اختیار شهرداری ساری قرار گیرد تا از این طریق برخی از مشکلات این حوزه مرتفع شود.

شهردار ساری به پروژه‌های پل تا پل، فاز ۴ ابن شهرآشوب، تعریض جاده گلما اشاره کرد که نیاز به اصلاح مصوبات دارد گفت: لازم است اجرای آن‌ها آورده هم داشته باشد.

وی بازپیرایی کمربندی شمالی از بلوار امام روح‌الله تا بلوار فرح‌آباد را از برنامه‌هایی نام برد که در دستور کار شهرداری ساری قرارگرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha