• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402041810998
  • خبرنگار : 50295

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان:

توسعه ورزش استان زنجان نیازمند اعتبارات بیشتری است

توسعه ورزش استان زنجان نیازمند اعتبارات بیشتری است

ایسنا/زنجان معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اجرایی شدن برنامه‌های توسعه‌ای در ورزش استان نیازمند اختصاص اعتبارات قابل توجه است.

غفار امانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حضور اسپانسرها در ورزش زنجان، اظهار کرد: برای پیشرفت در حوزه ورزش استان باید از شرایط فعلی دور شویم که این امر نیاز به اعتبارات مالی دارد، زیرا وجود اعتبارات است که در کنار برنامه می‌تواند تغییر و تحول ایجاد کند.

وی با بیان اینکه منابع دولتی محدود بوده و جوابگوی حجم بالای کار در حوزه ورزش نیست، افزود: منابع در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان استان محدود است و برنامه‌ریزی را نیز به اندازه منابع می‌توانیم انجام دهیم. همچنین ورزش استان نیاز دارد تا مسئولان استانی و نمایندگان مجلس دست ورزش را بگیرند زیرا ورزش در تکامل اجتماعی و سالم‌سازی جامعه به لحاظ سلامت جسمانی و روانی نقش بالایی دارد.

این مسئول با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان پای کار بوده و پیگیری‌های مختلفی انجام می‌دهد ولی خروجی پیگیری‌ها کم است و ایجاد انقلاب در ورزش استان نیازمند مبالغ بالایی است، تصریح کرد: یکی از راه‌های تاثیرگذار تحولات اجتماعی ورزش و توسعه آن است که این توسعه نیاز به اعتبارات مالی دارد در این راستا صنایع مختلف می‌توانند کمک حال ورزش باشند و به سمت ورزش حرکت کنند.

امانی ادامه داد: اسپانسری و کمک صنایع استان به این معنی نیست که به طور مستقیم به ورزش‌های دیگر کمک کنند بلکه توسعه ورزش خود کارکنان صنایع برای کمک به ورزش استان کافی بوده و کمک بزرگی است که این کار شامل دستگاه‌های دولتی نیز است. همچنین بخشی نیز می‌توانند به امر باشگاه‌داری ورود کنند و باشگاه تاسیس کنند و رشته‌های ورزشی خاص را به نام خود تحت پوشش قرار دهند که قطعا این کار در معرفی محصولات‌شان در داخل و خارج کشور در کنار اثر اجتماعی کارشان، موثر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha