• چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402042113670
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

اسناد علمی و دانشمندان دو هدف اصلی دشمنان هستند

اسناد علمی و دانشمندان دو هدف اصلی دشمنان هستند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اسناد علمی و دانشمندان دو هدف اصلی دشمنان به شمار می‌روند و باید کسانی که دراین حوزه فعالیت می‌کنند، قدر خود و کار ارزشمندشان که جهاد است را بدانند.

 سردار علی محمد اکبری ۲۱ تیرماه در آیین اختتامیه طرح شهید فخری‌زاده (جهاد فن‌آوری)، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عفاف و حجاب و شهدای علمی کشور، اظهار کرد: شهدای شاخص علم و فن آوری و دانشمندان بنام ایران اسلامی نشان دهنده اهمیت کار علم و فناوری هستند.


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: تأثیرگذاری یک دانشمند فن آوری، یا یک نخبه در یک منطقه، سرزمین و کشور کمتر از نهادهای امنیتی نیست و چه بسا بیشتر هم باشد، به همین دلیل دشمنان به دنبال حذف این افراد هستند.


 اکبری ادامه داد: اسناد علمی و دانشمندان دو هدف اصلی دشمنان به شمار می‌روند و باید کسانی که دراین حوزه فعالیت می‌کنند، قدر خود و کار ارزشمندشان که جهاد است را بدانند.


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با یادآوری رشد بسیار زیاد کشور و کسب رتبه‌های علمی بالای دنیا، تصریح کرد: علم و فن آوری قدرت آفرین است و یکی از مؤلفه‌های قدرت هستند که در موضوعات دفاعی و بازدارندگی هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.


اکبری گفت: شاخصه بسیار مهم ایران قوی مرهون علم و نوآوری هایی است که بروز و ظهور پیدا کرده است. 


وی، با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب چهارمحال و بختیاری، هم‌افزایی بین پارک علم و فناوری و بسیج علمی پژوهشی را قابل تقدیر دانست و گفت: طرح شهید فخری زاده با شعار «هرپایگاه یک سنگر دانش بنیان» از سوی بسیج علمی پژوهشی دنبال می‌شود.


در این مراسم از مربیان طرح شهید فخری‌زاده چهارمحال و بختیاری و  نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های فارسان، کیار، لردگان  و بروجن که بهترین نواحی در زمینه علمی، پژوهشی و فناوری بودند به همراه سه نفر از صاحبان ایده‌های برتر علم و فناوری در جشنواره جهادگران سال گذشته تجلیل شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha