• چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402042113830

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری قم:

نمایشگاه‌ خدمات و کسب‌وکار در قم برگزار می‌شود

نمایشگاه‌ خدمات و کسب‌وکار در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: نمایشگاه معرفی خدمات و کسب‌وکار با رویکرد بازاریابی تجارت به تجارت از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، عباس شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: با ابلاغ وزارت صمت به کلیه استان‌ها مقرر شده که نمایشگاه خدمات و کسب و کار با رویکرد بازاریابی تجارت به تجارت تا پایان شهریورماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شود.

وی افزود: تا به امروز استان‌های گیلان، همدان و خراسان رضوی این نمایشگاه را برگزار کرده‌اند، در استان قم نیز این نمایشگاه را از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان قم واقع در کیلومتر ۱ اتوبان قم – تهران برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ۳۲ عنوان خدمت به بازدیدکنندگان از نمایشگاه دانست و تصریح کرد:منظور از بازاریابی تجارت به تجارت به این معناست که کسب و کاری که طرف معامله آن کسب و کار دیگری است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد و در تلاش هستیم که در این نمایشگاه حداقل ۲ خدمت از سوی غرفه‌داران ارائه گردد.

شیرمحمددی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری همچون اداره کار، تامین اجتماعی، پارک علم و فناوری، فنی و حرفه‌ای و... حضور خواهند داشت و همزمان با برگزاری این نمایشگاه دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی دستگاه‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: توانمندسازی و توسعه فناوری و حضور بیشتر استارت‌آپ‌ها در استان از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برای ما خواهد بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha