• جمعه / ۲۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402042314633
  • خبرنگار : 50006

امام جمعه اهر:

حجاب عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده‌ها است

حجاب عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده‌ها است

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه شهرستان اهر حجاب را عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده عنوان کرد و گفت: امروز از ضروریات جامعه توجه جدی به مسئله حجاب و عفاف می‌باشد. 

حجت الاسلام جواد حاجی زاده در همایش حجاب و عفاف شهرستان اهر، افزود: هدف اصلی دشمنان و استکبار جهانی ترویج فرهنگ بی حجابی و بی بندوباری در کشور است که باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: مسئله حجاب اسلامی بسیار مهم است و در این خصوص از صدر اسلام تاکنون آیات و روایات متعددی نقل شده و از این رو اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی بسیار مهم است.

حجت الاسلام حاجی زاده به توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی در خصوص ترویج بی حجابی و بی بندوباری در ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با ترویج فرهنگ بی حجابی و به خطر انداختن نوامیس، قصد از بین بردن دین و به دست آوردن دنیای خود و در نهایت غارت منابع ایران اسلامی را دارند که باید آگاه و هوشیار باشیم.  

وی عنوان کرد: دیگر آثار حجاب و عفاف رشد فضایل انسانی، اخلاق و علم و همچنین حفظ ارزش و شخصیت والای زنان، محبوبیت زن در برابر همسر و افزایش صمیمیت در خانواده‌ها و در نهایت تقویت مسئله ازدواج، حفظ آرامش،  بقا و عدم استرس و دلهره در جامعه و… است.

گفتنی است، با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان اهر اجتماع مردمی در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی مردم مسلمان به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب به همراه برنامه‌های مختلف سخنرانی، سرود، ایستگاه صلواتی، میز نقاشی، اهدای جوایز و گروه نمایش در جوار شهدای گمنام پارک شیخ شهاب الدین این شهرستان برگزار شد. 

حجاب عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده‌ها است

حجاب عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده‌ها است

حجاب عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده‌ها است

حجاب عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده‌ها است

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha