• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402042516198
  • خبرنگار : 50377

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران :

اجرای طرح‌های زودبازده در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد

اجرای طرح‌های زودبازده در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد

ایسنا/مازندران سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران، مولدسازی املاک شهرداری ساری را از موضوعاتی دانست که قبل از فروش باید در دستور کار قرارمی‌گرفت، گفت: اجرای پروژه های زودبازده باید در دستور کار شهرداری‌ها قرار دهد.

احمد توکلی امروز در جلسه پیگیری پروژه های اولویت‌دار شهر ساری اظهار کرد: شهر ساری دارای صد سال سابقه مدیریت شهری است که با شهرداری‌هایی همچون تبریز و اصفهان رقابت می‌کند.

وی با بیان اینکه شهر ساری شاهراه و محور ترانزیتی است که به دلیل نبود همدلی نتوانستیم از مرکز استان استفاده لازم را ببریم، افزود: اصلاح ساختار شهری و اداری مرکز مازندران نیازمند اصلاح رفتار، همدلی و همبستگی است لذا به سرانجام نرسیدن طرح ها و پروژه‌ها به همین دلیل با تاخیر مواجه شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر این‌که عملکرد مثبت مسئولان درخدمات رسانی موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود، یادآور شد: عملکرد موثر دولت و انقلاب اسلامی باید به مردم بازگو شود.

این مسئول به پروژه زباله‌سوز ساری اشاره کرد و گفت: با همه کمبود اعتباراتی که وجود داشته است تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تاسیس کارخانه زباله سوز ساری اخذ شده است که تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

توکلی با تاکید براینکه برای پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری ساری باید سرمایه‌گذار جذب شود، تصریح کرد: مطالبات شهرداری باید با همکاری نمایندگان مجلس پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش افزوده و جرائم ساختمانی در زمره موضوعاتی است که در شهرساری مورد غفلت قرار گرفت، خاطرنشان کرد: ۲۸۰ پروژه نیمه تمام عمرانی در استان مازندران داریم که می‌بایست هرچه زودتر پیگیری و عملیاتی شود.

اختصاص ۲۴۳ میلیارد اعتبار برای طرح زباله سوز ساری در سال گذشته

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مازندران گفت: سال گذشته ۲۴۳ میلیارد تومان اعتبار  برای زباله سوز ساری اختصاص داده شد.

مهدی انگوران اظهار کرد : حل معضل زباله در مازندران در مراحل پایانی قرار دارد که تنها زباله سوز ساری، بابل و قائمشهر باقی مانده است در حال گذر از مشکلات حوزه پسماند هستیم.

وی با تاکید بر ساماندهی نیروهای مازاد در شهرداری شهرهای استان، افزود: لازم است ساماندهی نیروی انسانی شهرداری ساری اجرایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha