• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402042818135
  • خبرنگار : 50173

استاندار هرمزگان:

آمادگی برگزاری جشنواره بین المللی هنری در هرمزگان را داریم

آمادگی برگزاری جشنواره بین المللی هنری در هرمزگان را داریم

ایسنا/هرمزگان نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: آمادگی داریم برای سال جاری هزینه‌های برگزاری یک جشنواره‌ی بین‌المللی را در استان تامین کنیم بر همین اساس لازم است ابتدا پروپزال جشنواره تهیه و برآورد هزینه‌ها نیز انجام شود.

مهدی دوستی صبح امروز (۲۸ تیرماه) در نشست با فعالان حوزه تئاتر و جمعی از اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، اظهار کرد: مجموع اولویت‌ها و مشکلاتی که در استان وجود دارد موجب شده است که برخی از حوزه‌ها در حالی که اهمیت بالایی دارند کمتر دیده شوند .

وی با اشاره به دغدغه هنرمندان مبنی بر برگزاری رویدادی بین‌المللی و ملی در حوزه هنرهای نمایشی، عنوان کرد: آمادگی داریم برای سال جاری هزینه‌های برگزاری یک جشنواره‌ی بین‌المللی را در استان تامین کنیم بر همین اساس لازم است ابتدا پروپزال جشنواره تهیه و برآورد هزینه‌ها نیز انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان‌هرمزگان با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی موجود در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: لازم است اصلاحات مدنظر هنرمندان در پلاتوی میناب انجام شود ضمن اینکه تلاش خواهیم کرد اعتبارات نیز به طور کامل تخصیص پیدا کند تا هر چه سریعتر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین خواستار برآورد هزینه‌ها برای احداث پلاتویی در شهرستان رودان شد و در پاسخ به دغدغه هنرمندان مبنی بر بازسازی پلاتوی "آفتاب بندرعباس"، اظهار کرد: برای حل مشکلات صوت، نور و سرمایش "پلاتوی آفتاب" قطعاً تامین اعتبار خواهیم کرد و برای افزایش ظرفیت این پلاتو نیز لازم است موضوع بررسی شود.

به گزارش ایسنا، انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان بیش از ۲ هزار نفر عضو در سطح استان دارد که مهم‌ترین دغدغه‌ آنها کافی‌نبودن زیرساخت‌های فرهنگی استان و عدم برگزاری رویدادها و جشنواره‌هایی با سطح بالا در استان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha