• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402042818738
  • خبرنگار : 50039

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شیلات بخوانند

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شیلات بخوانند

ایسنا/گلستان معاون برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل شیلات گلستان آخرین وضعیت ۳۰ پذیرفته شده در آزمون استخدامی این اداره کل را تشریح کرد.

محمدرضا اشرفی شامگاه چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند تحویل مدارک و تکمیل پرونده ۳۰ نفر از پذیرفته شدگان اداره کل شیلات استان گلستان که در دهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور قبول شده بودند، از تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ آغاز و امروز ۲۸ تیرماه در محل این اداره کل پایان یافت.

وی با بیان اینکه در مرحله بعدی فرآیند بررسی مدارک و تکمیل پرونده پذیرفته شدگان این آزمون در دستور کار قرار دارد و طبق برنامه انجام می‌شود، ادامه داد: در مرحله تحویل مدرک و تکمیل پرونده اعضای کیمته بررسی مدارک حضور داشتند و این فرآیند با دقت بالا انجام شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع شیلات گلستان با اشاره به اینکه پرونده‌های تکمیل شده پس از صحت سنجی در کمیته بررسی مدارک شیلات استان، جهت تایید و مشخص شدن زمان مصاحبه به سازمان شیلات ایران ارسال خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مرحله ای دیگر پذیرفته شدگان باید بر اساس زمانی که به زودی از سوی مراجع قانونی اعلام می‌شود، جهت انجام مصاحبه حضور یابند.

گفتنی است، طی چند سال گذشته سازمان‌ها، ادارات و نهادهای دولتی ایران با اعلام نیاز به جذب نیروی همکار و در طی یک فرآیند مشترک و همزمان، آزمونی را تحت عنوان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار می‌کنند که به این آزمون، "آزمون استخدامی فراگیر" گفته می‌شود.

طبق دستورالعمل‌های فراخوان، برگزاری این آزمون مانند برنامه‌ریزی سال‌های اخیر از طریق مرکز جهاد دانشگاهی کشور و اطلاعیه‌های سایت‌های معتبر به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد و واجدین شرایط و متقاضیان می‌توانند برای شرکت ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایسنا، استان گلستان یکی از استان‌های شمالی کشور بوده که در کنار دریای خزر و خلیج گرگان واقع شده و صنعت آبزی‌پروری و صید و صیادی یکی از مهمترین راه‌های کسب و کار و امرار معاش بسیاری از اهالی این استان است که به علاوه بر پرورش ماهی در مزارع سردآبی و گرم‌آبی، قفس و آب‌بندان‌ها، در پرورش میگو در کشور زبانزد هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha