• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402043119707
  • خبرنگار : 50187

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان:

باید در تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآزموده از خلاقیت و نوآوری مدد بگیریم

باید در تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآزموده از خلاقیت و نوآوری مدد بگیریم

ایسنا/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه باید در تربیت نیروی انسانی ماهر، و کارآزموده که یک گنج ارزشمند محسوب می‌شود، از خلاقیت و نوآروی مدد بگیریم، گفت: در این راستا جهاددانشگاهی استان کرمان برنامه ریزی کرده تا بتواند در حوزه های مختلف با برگزاری دوره های آموزشی مهارتی، نیروی انسانی توانمند تربیت کند.

دکتر مهدی بازمانده ۳۱ تیرماه در مراسم تجلیل از مدرسان دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی استان کرمان اظهار کرد: توجه به آموزش‌های مهارت محور از جمله برنامه‌های اصلی جهاددانشگاهی در استان کرمان محسوب می‌شود و خوشبختانه با نیاز سنجی انجام شده دوره‌هایی که برگزار می‌شود، نیاز جامعه است و مورد استقبال قرار می‌گیرند.

 وی همچنین بر آموزش‌های منتج به اشتغال و کارآفرینی تاکید و تصریح کرد: چنانچه نتوانیم در حوزه اشتغال و کارآفرینی حرکت کنیم قطعا با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم بود. بنابراین جهاددانشگاهی عزم خود را جزم نموده تا کارهای ماندگاری در این راستا انجام دهد از جمله می‌توان به برگزاری دوره‌های تخصصی در حوزه پزشکی، کشاورزی، صنعت و معدن و ... اشاره کرد.  
 
دکتر بازمانده همچنین آموزش کارآفرینی را کلید اصلی ارتقاء درک و توسعه دیدگاه افراد در جامعه نسبت به کارآفرینی ذکر و تصریح کرد: چنانچه افراد بیاموزند که چگونه کارآفرین شوند، می‌توانند به خوبی در حل مشکل بیکاری جامعه موثر باشند.
 
رئیس جهاددنشگاهی استان کرمان بیان کرد: کارآفرینی از منابع مهم جوامع بشری است. منبعی که به توان خلاقیت انسان ها بر می‌گردد. از یک سو ارزان و از سوی دیگر بسیار ارزشمند و پایان ناپذیر است. امروزه همگان دریافته‌اند که جوامعی که به نیروی انسانی متکی بوده تا به منابع دیگر، در بلند مدت موفق‌تر هستند.                                                   

بنابراین گزارش، این مراسم با حضور رئیس جهاددنشگاهی استان کرمان، معاون امور اقتصادی استانداری کرمان، مدرسان دوره های  کوتاه مدت گروه زبان‌های خارجه، کامپیوتر، فنی و مهندسی و ... برگزار و  از مدرسان برتر این نهاد در حوزه کوتاه مدت تجلیل شد.

باید در تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآزموده از خلاقیت و نوآوری مدد بگیریم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha