• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402050200984
  • خبرنگار : 50039

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خبرداد:

مساعدت ۳۰۰ میلیونی شهرداری گرگان به خانواده‌های زندانیان نیازمند

مساعدت ۳۰۰ میلیونی شهرداری گرگان به خانواده‌های زندانیان نیازمند

ایسنا/گلستان رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از تصویب لایحه مساعدت ۳۰۰ میلیون ریالی شهرداری گرگان به خانواده‌های زندانیان نیازمند خبر داد.

عیسی مهری صبح امروز دوشنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ در خصوص نامه‌ها، لوایح و مصوبات شورای اسلامی شهر گرگان در نشست هفته جاری اظهار کرد: با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر گرگان یکصد و چهل و ششمین جلسه فوق‌العاده این شورا برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه ۹ لایحه و ۲ نامه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد، ادامه داد: لایحه تفویض اختیار به شهردار گرگان در این جلسه مطرح شد که پس از بحث و گفت وگوی موافقان و مخالفان، اکثریت آرای اعضا را کسب نکرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص لایحه مساعدت مالی به خانواده زندانیان نیازمند، گفت: در این جلسه مصوب شد تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال در قالب تهیه بسته‌های معیشتی به این خانواده‌ها کمک شود.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به مسائل اجتماعی و فرهنگی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌هایی که می‌تواند در کاهش این آسیب‌ها نقش اساسی داشته باشد، از وظایف شورای اسلامی شهر و شهرداری است، اضافه کرد: موافقت با لایحه مساعدت مالی به خانواده زندانیان نیازمند در همین راستا انجام شده است.

وی از تصویب لایحه پروژه ۷۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن گرگان خبرداد و خاطرنشان کرد: اعضای شورا با اعمال تخفیف در پرداخت عوارض صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شهر گرگان موافقت کردند.

مهری از معرفی «محمدرضا عجم» به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر گرگان جهت تشکیل شورای پژوهشی شهرداری خبر داد و اضافه کرد: لایحه واگذاری بخشی از ناوگان اتوبوسرانی شهر گرگان به بخش خصوصی و خرید خودرو برای نردبان ۳۲ متری آتش نشانی نیز مورد قبول اعضا واقع نشد و رأی نیاورد.

گفتنی است، جلسات شورای اسلامی شهر گرگان طبق روال هر هفته با حضور منتخبین مردم در پارلمان شهری برگزار و در این جلسات علاوه بر نامه‌ها، لوایح و مصوبات رسمی و اداری، تقاضاها و نامه‌های شهروندان نیز مورد بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha