• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402050201529
  • خبرنگار : 50310

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: پلیس در برابر دشمنان، پرچم انقلاب را بالا نگه‌ داشته است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: پلیس در برابر دشمنان، پرچم انقلاب را بالا نگه‌ داشته است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: پلیس افتخار انقلاب اسلامیست و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی پرچم انقلاب را بالا نگه داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی دوم مرداد ماه در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش که درجمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان برگزارشد، این ایام حزن و اندوه را به ادامه دهندگان راه و سیره حضرت امام حسین (ع) و تمام شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) و حاضران در مراسم تسلیت گفت.

وی به این پرسش اساسی که چه باعث شده است که این امام همام و فرزند دختر رسول گرامی اسلام(ص) اینگونه به شهادت برسد، افزود: در درون جامعه چه پیش آمده است که اینگونه امام و پیشوای خود را به شهادت می‌رسانند و این برای ما درس و عبرت است.

شاهرخی گفت: شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همه‌اش برای ما درس و عبرت است و ما می‌بایست از این شکست‌ها و پیروزی‌ها درس بگیریم تا دچار گرفتاری و شکست نشویم و به خود و دیگران صدمه وارد نکنیم.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این مطلب که مردم همیشه به دو گروه خواص و عوام تقسیم می‌شوند، اظهار کرد: خواص مردمی هستند که همه حرکات آنان از روی آگاهی و شناخت است، امام عوام گروهی ساده و از روی تهدید و ترس و از روی نا آگاهی و نه از روی اندیشه، حرکت می‌کنند.

وی افزود: خواص نیز دوگروه حق و باطل هستند خواص حق افرادی هستند که جان و مالشان برایشان مهم نیست و آن را در راه حق فدا می‌کنند و عوام باطل دنیا طلب و مادیات پرست بوده و به دنبال طلب حقوق نا مشروح هستند و از حق و حقیقت به نفع خود استفاده می‌کنند و منکر را معروف و معروف را منکر جلوه می‌دهند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: اگر اکثریت از حق پیروی کنند امام حسین(ع) پیروز می‌شد، وگرنه امام به قلتگاه می‌رود و در ظاهر قضیه به نفع یزید و یزیدیان تمام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه در برهه‌ای از انقلاب اسلامی امام راحل(ره) مردم را از کید و دسیسه دشمنان آگاه می‌کند، بیان کرد: ما می‌بایست آگاه و با بصیرت باشیم و از عبرت‌های تاریخ الگو و درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا و مقاومت رزمندگان و ایثارگران و مخلصان جمهوری اسلامی مانع از تحقق و گسترش ظلم و جوردر جهان شده است، گفت: همه دستگاه‌های امنیتی ما از جمله پلیس، سپاه و بسیج و ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه جان بر کف و ایثارگرانه در مقابل دشمنان و استکبار جهانی چه خارجی و جه داخلی ایستاده و تا پای جان از امنیت و آرامش مردم دفاع کرده‌اند و بارها در این امتحان سربلند بیرون آمده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha