• چهارشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402050402672
  • خبرنگار : 50160

قائم‌مقام صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت:

خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد باید توانمند شوند

خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد باید توانمند شوند

ایسنا/زنجان قائم مقام صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بر توانمندی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق ایجاد اشتغال و کاهش وابستگی خانواده‌ها تاکید کرد.

اصغر محمدیان ظهر امروز (۴ مردادماه) در جلسه شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، اظهار کرد: پیش از این کمیته امداد برای خدمات‌رسانی به خانواده‌های نیازمند در قالب طرح‌های مختلف همچون اشتغال‌زایی، تسهیلات کارگشایی و کمک به خانواده زندانیان تسهیلات را از محل واحد اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری بانک‌های عامل پرداخت می‌کرد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاسیس این صندوق، با الگوبرداری از بانکداری اسلامی بدون ربا و رعایت موازین شرعی فعالیت می‌کند، این صندوق با هدف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین جلب مشارکت خیران در امدادرسانی به این گروه راه‌اندازی شده است.

قائم مقام صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه راه‌اندازی صندوق امداد ولایت تاثیر بسزایی در حل موضوعات متعدد از جمله پرداخت مستمری مددجویان داشته است؛ چراکه این سیستم یکپارچه شده است، افزود: علاوه بر این با راه‌اندازی صندوق مبلغ واریزی حامی بلافاصله به حساب ایتام واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق امداد ولایت کاملا به صورت قرض‌الحسنه، پرداخت می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه مددجویان در بازپرداخت تسهیلات بسیار خوش حساب هستند و در بحث گردش مالی نیز جزو بانک‌های برتر هستیم.

قائم مقام صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با تأکید بر تبلیغ فعالیت‌های صندوق امداد ولایت به منظور جذب بیشتر خیرین، گفت: از دیگر برنامه‌هایی که در صندوق دنبال می‌شود پرداخت تسهیلات الکترونیکی بدون حضور مددجویان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha