• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402050804520
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات شنا کرمانشاه:

اعلام تعرفه جدید استخرها/ گرانی بلیط استقبال از استخرها را کم کرده بود

اعلام تعرفه جدید استخرها/ گرانی بلیط استقبال از استخرها را کم کرده بود

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات شنا استان کرمانشاه از اعلام تعرفه‌های جدید استخرهای کرمانشاه خبر داد و گفت: باتوجه به تعرفه گذاری جدید انجام شده، به نظر می رسد که استقبال مردم از استخرها دوباره افزایش پیدا کند.

پیمان جاویدان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام تعرفه های جدید استخرهای کرمانشاه، اظهارکرد: در سطح شهر کرمانشاه ۲۵ استخر و در هر کدام از شهرستانهای استان هم یک استخر فعال داریم.

وی افزود: هرساله در ایام تابستان، شاهد استقبال بسیار بالای مردم از استخرها بودیم، اما طی چندسال اخیر به دلیل گران شدن بلیط استخرها، تعداد کسانی که به استخر می رفتند کمتر شده بود. 

رئیس هیات شنا استان در ادامه با مناسب دانستن تعرفه‌های جدید استخرهای استان، افزود: تعرفه جدید استخرهای کرمانشاه بنا به درجه‌بندی آنها اعمال شده که باتوجه به تعدیل قیمت‌ها انتظار می‌رود دوباره شاهد استقبال مردم از استخرها باشیم.

وی به تشریح جزئیات درجه بندی و اعلام تعرفه‌های جدید استخرهای کرمانشاه هم پرداخت و گفت: در سطح شهر کرمانشاه هفت استخر شامل باران، پازریک، زرین، بنیاد شهید، نیروی انتظامی، پاسارگاد و دانشگاه رازی درجه یک هستند که تعرفه هر ساعت استفاده تفریحی از آنها ۶۰ هزار تومان خواهد بود.

جاویدان تصریح کرد: تعرفه استخرهای درجه دوم کرمانشاه شامل آموزش و پرورش، موج صدف، فرهیختگان، اندیشه، علوم پزشکی، بعثت، آب منطقه‌ای، خلیج فارس و کارا و کوشا برای هر ساعت استفاده تفریحی ۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: تعرفه هر ساعت استفاده تفریحی برای استخرهای درجه سوم کرمانشاه هم شامل کوثر، آزادی، هوانیروز، تامین اجتماعی، ارم، بانک سپه، جانبازان، هتل پارسیان و هتل کورش ۳۲ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس هیات شنا استان کرمانشاه در ادامه در خصوص تعرفه آموزش شنا در این استخرها هم گفت: تعرفه آموزش شنا در استخرهای درجه یک حدود ۸۰۰ هزار تومان، در استخرهای درجه دوم حدود ۵۰۰ هزار تومان و در استخرهای درجه سوم حدود ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گفته این مسئول، در سطح استان کرمانشاه ۲۳۰ مربی شنا فعال هستند که آموزش شنا را به علاقمندان این رشته انجام می‌دهند.  

وی به تعطیلی استخر شهید اشرفی اصفهانی هم به دلیل انجام تعمیرات اشاره و اظهار کرد: از آنجایی که این استخر، تنها استخر تحت نظر هیات بود و اکنون در حال  تعمیر است، بنابراین هیات فعلا هیچ استخری در اختیار ندارد و این مسئله ما را برای انجام استعدادیابی و تمرینات قهرمانان با مشکل مواجه کرده است.

جاویدان تصریح کرد: با توجه به استاندارد بودن استخر آموزش و پرورش برای تمرین قهرمانان، رایزنی‌هایی را با این مجموعه داشته‌ایم که تایم‌هایی را در اختیار ما قرار دهند که متاسفانه فقط دو تایم را به ما داده‌اند که اصلا برای تمرین تیم و قهرمانان استان کافی نیست.

به گفته این مسئول، تعمیرات استخر شهید اشرفی اصفهانی شهر کرمانشاه پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.

اعلام تعرفه جدید استخرها/ گرانی بلیط استقبال از استخرها را کم کرده بود

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha