• چهارشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402051106818
  • خبرنگار : 50037

کاهش اقساط زمین‌های شهرک‌ صنعتی درگزین

کاهش اقساط زمین‌های شهرک‌ صنعتی درگزین

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین از کاهش اقساط زمین‌های شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

کمیل خواستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای تسهیل حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی اقساط و آورده زمین‌های شهرک صنعتی کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ آورده اولیه سرمایه‌گذاران ۱۰ درصد مبلغ کل زمین و مابقی آن در اقساط ۴۰ ماهه پرداخت خواهد شد، خاطرنشان کرد: دست سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی را برای حضور در شهرک صنعتی شهرستان به گرمی می‌فشاریم. 

خواستان در ادامه با بیان اینکه همواره نگاه ما به شهرستان نوپای درگزین به عنوان قطب اقتصادی بوده است، افزود: در چشم‌اندازی نزدیک به طور قطع مهاجرت معکوس در درگزین با سرعت بیشتری رقم خواهد خورد چراکه درگزین ظرفیت بالایی‌ در حوزه های مختلف دارد.

وی همچنین تصریح کرد: تاکنون بیشتر ادارات و دستگاه ها در شهرستان نوپای درگزین مستقر شده اند که استقرار سایر ادارات نیز در این شهرستان برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم ضرورت دارد.

خواستان خاطرنشان کرد: با پیگیری لازم از حدود دو روز پیش کمیته امداد درگزین با استقرار در شهرستان فعالیتش را آغاز کرده است.

وی اداراتی چون آب، برق، گاز، ثبت احوال، تأمین اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد، اداره کتابخانه ها، ارشاد، جهاد شاورزی و بهداشت و درمان را از جمله ادارات مستقر شده در شهرستان برشمرد و مطرح کرد: در حال حاضر استقرار هفت تا هشت اداره و دستگاه دیگر در این شهرستان نوپا برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم منطقه باقی مانده که این‌موارد نیز در دست اقدام و پیگیری است.

فرماندار درگزین در ادامه با بیان اینکه چشم انداز ما این است که برای ارتقای ورزش در سطح روستاها در تمامی روستاهای شهرستان حداقل یک زمین چمن مصنوعی احداث شود، اضافه کرد: در تعدادی از روستاها این طرح اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته و تعدادی نیز در حال انجام است.

وی در ادامه با بیان اینکه آبیاری درختان و سبزی و صیفی ها در منازل بزرگترین مشکل را برای برخی روستاهای شهرستان ایجاد کرده است، افزود: حل موضوع آب شرب روستاهایی که به آبفا واگذار نشده و هنوز خودگردان هستند در دستور کار است و پیگیر هستیم تا هرچه زودتر این موضوعات حل شود.

خواستان یادآور شد: قبل از ایجاد تنش آبی در روستاهای شهرستان از مردم درخواست داریم در مدیریت مصرف آب همراهی لازم را داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید؛ ضمن اینکه برخی روستاهای شهرستان از جمله بهکندان و عمان نیازمند همراهی بیشتر مردم است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha