• پنجشنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402051207307
  • خبرنگار : 50286

جیرفتی‌ها در گرمای سوزان برای شهید مدافع امنیت سنگ تمام گذاشتند

جیرفتی‌ها در گرمای سوزان برای شهید مدافع امنیت سنگ تمام گذاشتند

ایسنا/کرمان امروز اهالی جیرفت با دمای بالای ۴۵ درجه به رسم مهمان‌نوازی برای سرهنگ شهید میلاد آزادآور شهید مدافع امنیت، سنگ تمام گذاشتند و تا ماوای ابدیش با شاخه گل، گلاب و اشک ماتم با همشهری جانفدا واداع کردند.

به گزارش ایسنا، گرمای طاقت فرسای امروز ۱۲ مردادماه روزی را در جیرفت روایت می‌کند که سرهنگ شهید میلاد آزادآور متولد ۱۳۶۴ و متاهل و دارای دو فرزند ۸ و ۱۰ ساله، شهید مدافع امنیت بر دستان مردم، همرزمان و مسولان تشییع و در گلزای شهدای زادگاهش روستای چینه آرام گرفت.

انتقام خون شهید برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت است

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت امروز ۱۲ مردادماه در جمع تشییع کنندگان پیکر شهید والامقام میلاد آزادآور با تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع امنیت از حضور با شکوه و گرم مردم و نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر کرد و گفت: جایگاه شهید در نزد خداوند متعال رفیع است اما همواره جای خالی خدمتگزاران واقعی در هر لباس و جایگاهی احساس می شود و اینکه بهترین فرزندانمان را از دست می‌دهیم جای نگرانی است و باید چنان تدبیر کنیم که فضا برای مُخلان نظم و امنیت ناامن و تنگ شود.

وی برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت، مواد مخدر و انسان را که متاسفانه به یک شغل درآمدزا تبدیل شده اند، خواستار شد و افزود: انتقام خون شهید عزیزمان را باید با پشتوانه دستگاه های نظامی و انتظامی در برخوردسخت با قاچاقچیان بگیریم و این انتظار مردم و خانواده های شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین تارم عدم امنیت در محورهای گردشگری و جنوب را به واسطه خودروهای قاچاق سوخت متذکر شد و گفت: حتی تردد در برخی از محورها برای مردم و مسافران خطرآفرین است و به دفعات شاهد تصادفات مرگبار بودیم.

وی در گفت وگو با ایسنا در تکمیل اظهاراتش در جمع تشییع کنندگان پیکر شهید مدافع امنیت از حضور گرم  مردم در گرمای خرما پزان که همه نهادها، سازمان و ارگان ها بر اساس اعلام دولت تعطیل هستند، گفت: حضور باشکوه مردم نشانگر این است که اگر کار و خدمت برای خدا باشد مردم آن را درک می کنند و به موقع قدردان خواهند بود.

وی همچنین تشییع باشکوه شهید امنیت را حامل یک پیام دانست که مسوولان باید با قاچاقچیان سوخت، مواد مخدر و انسان برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تارم تردد خودروهای حامل سوخت قاچاق را در محورهای مواصلاتی تهدید جدی عنوان کرد و افزود: حتی جان و امنیت مردم که در این جاده ها تردد می کنند در خطر است و باید چنان‌ تدبیر شود که با کمترین خسارت جلوی هنجارشکنی ها  گرفته شود.

امام جمعه جیرفت روی آوردن به شغل های کاذب را به عنوان منبع درآمد متذکر شد که علاوه بر به یغما بردن منابع ملی جان فرزندانمان را نیز به‌خطر می‌اندازند.

به گزارش ایسنا، امروز ۱۲ مردادماه  پیکر شهید والا مقام سرهنگ "میلادآزادآور" با حضور فرمانده انتظامی استان، خانواده معظم شهید، مردم همرزمان شهید و مسوولان محلی تشییع و در گلزار شهدای روستای چینه  شهرستان جیرفت به خاک سپرده شد.

به گفته ی فرماندار جیرفت شهید آزادآور ۱۱ مرداد ماه در عملیات مقابله با قاچاقچیان سوخت در محور دلفارد - جیرفت مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان دراثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha