• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402051508983
  • خبرنگار : 50026

در آستانه ۱۶ مرداد؛

جهادگران جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با شهدا تجدید میثاق کردند

جهادگران جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با شهدا تجدید میثاق کردند

ایسنا/خراسان جنوبی در آستانه فرا رسیدن ۱۶ مرداد، سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، جهادگران جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با حضور بر مزار شهدای گمنام با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

در آستانه ۱۶ مرداد، چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی جهادگران جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن محمدی، مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت با حضور در بوستان شهدای گمنام با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محسن محمدی، مشاور استاندار خراسان جنوبی در این مراسم گفت: شهدا در اعلی علیین جایگاه دارند و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا به ویژه جوانانی است که با وجود سن و سال اندک، قدم در مسیر ایثار و شهادت گذاشتند.

مشاور استاندار در امور روحانیت بیان کرد: قدرت بالای نظامی ایران به خاطر جان فشانی و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان است.

وی ضمن گرامیداشت ۱۶ مرداد سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: اقدامات و فعالیت های جهاددانشگاهی موجب امیدبخشی در جامعه است.

مشاور استاندار در امور روحانیت با اشاره به اینکه مجموعه جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارد و توانسته اقدامات بسیار خوبی در زمینه تولید، صنعت و کشاورزی انجام دهد، یادآور شد: این نهاد توانسته است پیوند موفقی بین علم و دانش با تولید و اقتصاد برقرار کند.

محمدی با اشاره به اینکه امروز صحنه نبرد از جنگ سخت تغییر پیدا کرده است، افزود: اکنون وظیفه ماست تا در عرصه‌های علمی و تولید، نظام و کشور را قدرت ببخشیم.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه ایثار و شهادت به‌عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد، گفت: جهاددانشگاهی ۱۰۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است،

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نهادی غیردولتی، عمومی و مولود انقلاب است که رسالتش کمک به رشد فرهنگ جامعه در کنار دانشگاه‌ها بوده است، یادآور شد: این نهاد در طول چهل و سه سال فعالیت توانسته دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های علمی، فناوری، پزشکی، پژوهشی، تجاری‌سازی و فرهنگی داشته باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha