• جمعه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402052012385
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

راه‌اندازی صنایع کوچک یکی از راه‌های رونق فضای تولید و کسب و کار

راه‌اندازی صنایع کوچک یکی از راه‌های رونق فضای تولید و کسب و کار

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اشتغالزایی، تولید و بازدهی مطلوبی که صنایع کوچک دارند، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های رونق فضای تولید و کسب و کار راه‌اندازی این صنایع است.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بیستم تیرماه با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: در گذشته نیز عشایر و روستائیان نیازهایشان مثل جاجیم و گلیم را خود تولید می‌کردند و اصلا نیاز به دولت نداشتند اما امروز آنها نیازمند حمایت دولت هستند.

وی ادامه داد: مشکل ما تولید و اشتغال است، اگر صنایع دستی و صنایع دیگر در منازل راه‌اندازی کنیم می‌تواند بخش زیادی از مشکل اشتغال را رفع کرد.

امام جمعه یاسوج به انتخابات پیش رو اشاره و عنوان کرد: وظیفه همه ما مشارکت در انتخابات است زیرا این دخالت در سرنوشت خود است. ما نمی‌توانیم نسبت به سرنوشت کشور خنثی باشیم، باید نسبت به مجلس شورای اسلامی که محل قانونگذاری است اراده به خرج دهیم، مشارکت در انتخابات اظهار نظر نسبت به آینده خودمان است.

حسینی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند، گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم دشمنان ایران اسلامی برای ما تصمیم می‌گیرند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور تصریح کرد: به برکت شهدا، ایثارگران و رزمندگان این عظمت و شکوه برای کشور خلق شد.

وی با بیان اینکه ما باید به  این توجه کنیم که داشتن حجاب مزیت است، اظهار کرد: در این زمینه نباید به حرف انسان‌هایی که جاهل و نادان هستند توجه کنیم.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: آمریکا اعلام کرد نفتکش‌ها را مسلح می‌کنیم، همه نفتکش‌ها باید امنیت داشته باشند، اگر غلطی از شما سر بزند سیلی مردم و سپاه و ارتش ایران اسلامی سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha