• جمعه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402052012413
  • خبرنگار : 50040

امام جمعه رشت:

بنگاه های تولیدی کوچک، زمینه پرورش مدیران توانمند و متعهد را فراهم می‌کند

بنگاه های تولیدی کوچک، زمینه پرورش مدیران توانمند و متعهد را فراهم می‌کند

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت با بیان اینکه بسیاری از مدیران موفق از طریق همین صنایع کوچک به عرصه اقتصادی کشور معرفی شده اند، گفت: بنگاه های تولیدی کوچک زمینه پرورش مدیرانی توانمند و متعهد و مجرب را فراهم می کند که می توانند در عرصه کلان تر مفید باشند و صنایع بزرگ را به خوبی هدایت و مدیریت کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع کوچک در راستای اشتغالزایی، اظهار کرد: بنگاه‌های کوچک تولیدی نقش مهم و کلیدی در ایجاد اشتغال پایدار دارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره به نقش صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال و بهبود اقتصاد در جامعه تاکید دارند، تصریح کرد: برخی نظریه‌پردازان در مدیریت‌های اقتصادی بیشتر به واحدهای تولیدی بزرگ معتقدند؛ در حالی که واحدها و بنگاه‌های کوچک و متوسط می توانند موجب رونق تولید شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضرردهی صنایع کوچک را کمتر دانست و خاطرنشان کرد: صنایع بزرگ در صورت ورشکست شدن، به اقتصاد کشور آسیب وارد می‌کنند و دودش به چشم کارگران می رود، اما صنایع کوچک و متوسط چنین مشکلاتی را ندارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بسیاری از مدیران موفق از طریق همین صنایع کوچک به عرصه اقتصادی کشور معرفی شده اند، گفت: بنگاه های تولیدی کوچک زمینه پرورش مدیرانی توانمند و متعهد و مجرب را فراهم می کند که می توانند در عرصه کلان تر مفید باشند و صنایع بزرگ را به خوبی هدایت و مدیریت کنند.

وی از مسئولان خواست از صنایع کوچک و متوسط در راستای توسعه اشتغال حمایت کنند و تاکید کرد: افزایش بنگاه های کوچک تولیدی مشکل اشتغال را حل می کند.

آیت الله فلاحتی در ادامه، به جدا شدن بحرین از ایران اشاره کرد و یادآور شد: بحرین هزاران سال بخشی از خاک ایران بود و مردم آن شیعه هستند، اما با بی کفایتی و فریب انگلیسی ها از کشور جدا شد و ناراحتی ملت ایران را به دنبال داشت.

امام جمعه رشت به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و مجاهدت نیروهای مسلح ما، دشمنان را به عقب رانده ایم و در همه میدان ها پیروز هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ اشاره و بیان کرد: آزادگان از ذخایر انقلاب اسلامی هستند و همچنان برای دفاع از مرزهای ایران و انقلاب در میدان حضور دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha