• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402052112563
  • خبرنگار : 50455

همایش ملی "راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر "موفق به اخذ مجوز از پایگاه ISC شد

همایش ملی "راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر 
"موفق به اخذ مجوز از پایگاه ISC شد

ایسنا/قم دبیرعلمی اولین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر اخذ مجوز از پایگاه ISC خبرداد.

دکتر مسعود ترابی دبیرعلمی اولین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر در گفت‌وگو با ایسنا، از اخذ مجوز از پایگاه ISC، خبرداد و گفت: پیرو مکاتبات صورت گرفته با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  ISC، این همایش موفق به اخذ مجوز از پایگاه ISC گردیده است.

وی افزود: طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های علمی–پژوهشی از این پس تنها همایش‌هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC به ثبت رسیده باشند، دارای اعتبار از نظر وزارت علوم هستند و تنها مقالات ارائه شده در همایش‌ها و کنگره‌های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان‌نامه می‌باشند.

ترابی ادامه داد: همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت و نمایه گردیده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این همایش از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می‌گردند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قم، اظهار کرد: با توجه به تایید اعتبار اولین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر توسط پایگاه ISC، محققان و نویسندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده، با دریافت گواهی معتبر همایش از امتیازات علمی ارائه مقاله بهره‌مند گردند.

گفتنی است؛ مهلت ارسال مقالات تا ۱۵ شهریورماه خواهد بود و اختتامیه همایش در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مهرماه برگزار می‌شود.

یادآور می شود، علاقمندان می توانند با مراجعه به وبسایت همایش به آدرس www.greenspace.areeo.ac.ir یا از طریق آدرس قم، بلوار آیت الله طالقانی، بوستان شهدای آذر، سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم و شماره تماس های ٠٢٥٣٧٧١١٢٢٣ – ٠٩٩٠٢٤٦٣٦٧٧ اطلاعات بیشتر کسب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha