• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402052112632
  • خبرنگار : 50039

معاون استاندار گلستان عنوان کرد؛

جهاددانشگاهی پیشرو در ریل گذاری دانش بنیان/ "جهاد پیشرفت" نام واقعی شماست

جهاددانشگاهی پیشرو در ریل گذاری دانش بنیان/ "جهاد پیشرفت" نام واقعی شماست

ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان اقدامات جهاددانشگاهی استان را در ریل گذاری دانش بنیان پیشرو دانست و گفت: نام واقعی شما جهاد پیشرفت است زیرا افق همه فعالیت های شما توسعه و پیشرفت است.

سیدمحمد دهنوی صبح امروز شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با معاونین جهاددانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران ایسنا در استان دیدار و با اشاره به برخی ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی، اظهار کرد: این قابل درک است که جهادگران جهاددانشگاهی چه زحمات سختی را می‌کشند تا این نوع جنس کار را در جامعه‌ای که مدیران به رویه‌ها، فرآیندها و ساختارهای سنتی عادت کرده‌اند، تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه تغییر دادن این نوع نگاه و آوردن آن روی ریل و ریل‌گذاری برای آینده بسیار سخت است، ادامه داد: در این شرایط، تلاش‌های جهاد دانشگاهی قابل تقدیر بوده زیرا اختلاف معناداری بین عملکرد خوب جهاددانشگاهی استان گلستان در مقایسه با سایر بخشها مشهود است.

جهاددانشگاهی پیشرو در ریل گذاری دانش بنیان/ "جهاد پیشرفت" نام واقعی شماست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان جهاددانشگاهی را در حوزه نوآوری و دانش بنیان پیشرو دانست و افزود: در دهه‌هایی که خبری از نوآوری نبود، نیروهای زبده و مجرب جهاددانشگاهی با عملکرد خود در این حوزه پیشگام شده و کار را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری به خصوص «دکتر علی محمد زنگانه» استاندار گلستان در تلاش است تا در دولت مردمی دکتر رئیسی، مجموعه‌هایی مثل جهاددانشگاهی را ویژه ببیند تا در فهم مدیریتی استان تغییر ایجاد شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا طی دو سال گذشته آنچه که در توان بوده را در استان برای حمایت از جهاددانشگاهی انجام داده‌ایم.

جهاددانشگاهی پیشرو در ریل گذاری دانش بنیان/ "جهاد پیشرفت" نام واقعی شماست

ایسنا پیوند دهنده رسانه و دانش است

دهنوی کار در حوزه رسانه را یکی از نقاط قوت دولت سیزدهم برشمرد و اضافه کرد: هر چند کارهای زیربنایی در حوزه‌های مختلف کشور رقم می‌خورد، ولی متأسفانه در حوزه انعکاس در رسانه موفق نبوده‌ایم و هر چه که تاکنون در حوزه اطلاع‌رسانی اتفاق افتاده، نتیجه کار فعالان مردمی این عرصه است که از دولت حمایت می‌کنند.

وی نگاه رسانه‌های زیرمجموعه جهاددانشگاهی به خصوص خبرگزاری ایسنا در پیوند با نگاه پیشرفت محور را بسیار ارزنده عنوان کرد و گفت: همین عامل سبب شده تا در بسیاری از موارد ذهنیت دولت و جهاددانشگاهی در خصوص آینده استان به هم نزدیک باشد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بار مسئولیت علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی جهاددانشگاهی چند برابر است، ولی با جیب خالی، تصریح کرد: متأسفانه طی چند سال گذشته به زیرساخت جهاددانشگاهی که در اصل «جهاد پیشرفت» است، کمک نشده و در دولت سیزدهم این رویه تغییر یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha