• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402052213711
  • خبرنگار : 50046

رئیس خانه احزاب استان:

جوانان خراسان شمالی از فرصت باقی مانده برای حضور در انتخابات مجلس استفاده کنند

جوانان خراسان شمالی از فرصت باقی مانده برای حضور در انتخابات مجلس استفاده کنند

ایسنا/خراسان شمالی رئیس خانه احزاب خراسان شمالی گفت: جوانان استان از فرصت باقی مانده برای حضور در انتخابات مجلس استفاده کنند.

میکائیل محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از جوانان و نخبگان درخواست می کنم تا از فرصت باقی مانده برای ثبت نام در انتخابات مجلس استفاده کرده و در آن شرکت کنند.

وی افزود: هر چقدر میزان حضور بیشتر باشد، شور و اشتیاق برای انتخاب، مشارکت و فعالیت بیشتر می شود و در نتیجه عزم برای حل مشکلات موجود نیز افزایش می یابد.

محمدی ادامه داد: این دوره از انتخابات با دوره های دیگر متفاوت است چراکه همه جریانات سیاسی وارد گود خواهند شد.

وی بیان کرد: در دوره پیش روی انتخابات مجلس، داوطلبانی از ادوار سوم، ششم، هشتم و نهم داشته داریم که برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند و این نوید بخش اخبار خوب است.

رئیس خانه احزاب خراسان شمالی تصریح کرد: آمار ثبت نام کنندگان برای دوره دوازدهم انتخابات مجلس تاکنون خوب بوده و بانوان و جوانان نیز حضور مناسبی دارند. تمامی نمایندگان فعلی نیز ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در این دور از انتخابات، خانه احزاب خراسان شمالی لیست حمایتی اعلام خواهد کرد، گفت: در حال حاضر تعداد اعضای اصولگرا و اصلاح طلب خانه احزاب با هم برابر است و افراد مستقل نیز حضور دارند.

محمدی بیان کرد: دعواهای سیاسی را کنار گذاشته و همه جناح ها به صورت متحد در حال پیگیری امور مرتبط با توسعه استان هستیم.

وی با بیان اینکه شعار خانه احزاب «اتحاد همه گروه های سیاسی برای توسعه استان» است، گفت: افرادی در لیست حمایتی خانه احزاب حضور خواهند داشت که برنامه های خوبی داشته و بین مردم نیز دارای محبوبیت باشند.

رئیس خانه احزاب خراسان شمالی افزود: علاوه بر آن، خانه احزاب از لیستی که معرفی خواهد کرد، حمایت می کند و برای آن ها در همه شهرستان های استان، ستاد راه اندازی می کند.

به گفته وی، مطالبه گری عمومی نسبت به خواسته های مردم، امیدآفرینی و نقد عملکرد مدیران از جمله موضوعاتی است که خانه احزاب در استان آن ها را دنبال می کند.

جوانان خراسان شمالی از فرصت باقی مانده برای حضور در انتخابات مجلس استفاده کنند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha