• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402052516324
  • خبرنگار : 50377

رئیس شورای اسلامی شهر:

شورای شهر پیگیر رفع مشکلات حقوق کارکنان شهرداری ساری است

شورای شهر پیگیر رفع مشکلات حقوق کارکنان شهرداری ساری است

ایسنا/مازندران رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه پرداخت نشدن حقوق برخی از کارکنان شهرداری یکی از چالش های مهم این نهاد خدمات رسان محسوب می‌شود، گفت: شورای شهر ساری مجدانه پیگیر رفع محدودیت های مربوط به حقوق نیروها است.

پرویز شعبانی امروز ۲۵ مرداد در هفتادو دومین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر افزود: شورای شهر ساری در خصوص وضعیت مالی شهرداری وارد دستور کار شد و پیرامون آخرین طرحها و لوایح تصمیم گیری کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس موافقت اعضای شورای شهر با همکاری شهرداری جهت اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری و تعیین حسابرس برای بررسی اسناد سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شهرداری از جمله مصوبات این جلسه بود.

شورای شهر پیگیر رفع مشکلات حقوق کارکنان شهرداری ساری است

شعبانی اضافه کرد: ضمناً حسب مصوبه شورای شهر در این جلسه، سقف اختیار شهرداری برای انجام معاملات از ۲۵ میلیارد ریال به ۳۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار نیرو در شهرداری فعالیت می‌کنند و نیازمند حمایت هستند، گفت: امروز با تصویب اعضای شورای شهر ساری ۱۰۰ میلیون تومان به موسسه ماهک(حمایت از کودکان سرطانی) کمک مالی شده است.

نائب رئیس شورای ساری شهر ساری نیز با بیان اینکه، در بحث تبدیل وضعیت ایثارگری نیروهای شرکتی جعل صورت گرفته است، اظهار کرد: دوران قرار گرفتن پشت خانواده شهدا و نهادهای نظارتی به پایان رسیده است. اگر به عنوان عضو شورای شهر مسئله ای را مطرح می کنیم براساس مستندات است.

شورای شهر پیگیر رفع مشکلات حقوق کارکنان شهرداری ساری است

افشین راسخ دیگر عضو شورای شهر ساری نیز با اشاره به اینکه مسیر مشخصی برای بازگشت سرمایه از سوی شهرداری باید تعریف شود تا ناچار به فروش املاک شهرداری نشویم، گفت: چرا که در پرداخت حقوق دچار مشکل هستیم با تعریف سازو کار بازگشت هزینه به شهرداری می‌توانیم به افزایش درآمد برسیم.

شورای شهر پیگیر رفع مشکلات حقوق کارکنان شهرداری ساری است

همچنین محمد رضایی فرح آبادی معاون اداری و مالی شهردار ساری نیز در این جلسه با بیان اینکه تا امروز ۷۷ میلیارد تومان درآمد شهرداری در مرداد ماه بوده است، خاطرنشان کرد :درآمد شهرداری ساری در تیرماه ۱۰۳ میلیارد تومان در خرداد ۱۰۵ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: ارزش افزوده شهرداری در تیرماه ۱۱ میلیارد تومان و در مرداد ماه ۲۰ میلیارد تومان بوده است

معاون اداری مالی شهرداری ساری با اعلام اینکه شهرداری منطقه ۱ در مرداد ماه ۲۵ میلیارد تومان و در تیر ماه ۴۲ میلیارد تومان درآمد داشته است، تصریح کرد: شهرداری منطقه۲ نیز در مردادماه ۱۹ میلیارد تومان و در تیرماه ۲۸ میلیارد تومان کسب درآمد کرده است.

شورای شهر پیگیر رفع مشکلات حقوق کارکنان شهرداری ساری است

این مسئول اضافه کرد: درآمد شهرداری منطقه ۳ ساری در مرداد ماه حدود ۵ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بوده است که در تیر ماه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

رضایی فرح آبادی با اعلام اینکه شهرداری ساری در تیرماه ۳۳ میلیارد تومان به تامین اجتماعی پرداخت کرد، گفت: ماهیانه ۷۰ میلیارد تومان بابت حقوق کارکنان شهرداری ساری پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: شهردار ساری ۱۶۰ میلیارد تومان اجراییه در دادگستری دارد که با گفت‌وگو با پیمانکاران مانع از شکایت بسیاری ازآنان شده است.

معاون اداری مالی شهرداری ساری با بیان اینکه محدودیت‌های مالی شهرداری موجب شد تا به صورت روزانه مبلغی به حساب پیمانکاران واریز شود، خاطرنشان کرد: بدهکاری شهرداری ساری در ۲ سال گذشته به بیمه‌ی تامین اجتماعی ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است که اکنون این میزان به ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

این مسئول اضافه کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان از کل بدهکاری به تامین اجتماعی جرایم است.

رضایی فرح آبادی افزود: ترمیم حقوق پرسنل، به روز رسانی بیمه، ایجاد نظم و انضباط اداری از جمله برنامه هایی است که از سال جدید در شهرداری ساری آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha