• یکشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402052918357
  • خبرنگار : 50291

تشریح عملکرد یک ساله شهرداری پیشوا / افتتاح مجموعه استخر تا دو ماه آینده

تشریح عملکرد یک ساله شهرداری پیشوا / افتتاح مجموعه استخر تا دو ماه آینده

ایسنا/تهران شهردار شهرستان پیشوا گفت: افتتاح ساختمان پلیس راهور ، افتتاح ساختمان شماره ۲ آتش‌نشانی ، افزایش درجه شهرداری از ۷به ۸ ، آغاز طرح ممیزی، بررسی طرح تفصیلی، ساخت و نصب المان‌های جدید در میادین سطح شهر، آغاز تکمیل بلوار آستانه و بلوار شهید قارونی از دیگر اقدامات یک ساله شهرداری پیشوا است.

به گزارش ایسنا ، سید جمال محمدی شهردار پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا به تشریح اقدامات صورت گرفته طی یک سال اخیر در شهرداری پیشوا پرداخت و طی سخنانی بیان کرد: در بدو ورود بنده به مجموعه شهرداری پیشوا با بررسی و دسته‌ بندی مشکلات شهروندان، مشخص شد آسفالت نامناسب و تاریکی معابر از پر تکرارترین گلایه‌های شهروندان است؛ در این راستا ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر در تمام محلات روکش آسفالت شد و با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری سعی می‌شود تمام معابری که آسفالت مستهلک دارند، روکش آسفالت شوند.

محمدی با اشاره به این نکته که روشنایی معابر از وظایف ذاتی اداره برق است، بیان کرد: ۱۴ کیلومتر از بلوارهای سطح شهر به طور کامل روشن شده و امیدواریم تا پایان سال جاری تمام بلوارها روشن شوند.

شهردار پیشوا از افتتاح استخر شهرداری پیشوا تا دو ماهه آینده سال جاری خبر داد و گفت: بهسازی و تعویض جداول بلوار خلیج فارس از میدان بعثت تا میدان ۹ دی تاپایان سال جاری انجام خواهد شد.

محمدی  بیان کرد: اگرچه بر این باوریم که تلاش‌های صورت گرفته تا رسیدن به حد مطلوب فاصله دارد، اما از حق نباید گذشت که در طول یک سال اخیر این حجم از کارهای انجام شده کم سابقه بوده و شهرداری با توجه به بحران‌های مالی موجود و اوضاع حاکم بر شهر پیشوا ، گام‌های خوبی برداشته است و در آینده باز هم شاهد انجام کارهای ماندگار و قابل دفاع از خدمتگزارانتان خواهید بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha