• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402053019518
  • خبرنگار : 50630

مدیرکل شیلات استان مازندران:

۱۹۵ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های شیلاتی پرداخت شد

۱۹۵ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های شیلاتی پرداخت شد

ایسنا/مازندران مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های حوزه شیلاتی در استان گفت: ۱۵۳۰ طرح از طرف شیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند و بیش از ۱۹۵ میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه‌ها پرداخت شد.

قاسم کریم زاده امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان سوادکوه با اشاره به ارتباط و تعامل مدیران و رسانه ها گفت: در هر سازمان و مجموعه ای نقاط ضعف و قوت وجود دارد اما مدیری موفق است که با کمک رسانه ها نقاط ضعف را شناسایی و برطرف نماید.

کریم زاده یکی از مهمترین فعالیت های شیلات استان را در آبزی‌پروری دانست و گفت: مازندران دارای ۳۸۰۰ واحد آبزی پروری فعال است که این تعداد در ۲۳ واحد در سوادکوه فعالیت می‌کنند، با توجه به اقلیم منطقه بیشتر این واحد ها به پرورش ماهیان سردآبی مشغول هستند.

وی افزود: بیش از هشت هزار سرمایه گذار با تولید ۹۵ هزار تن در این حوزه در سطح استان به ایجاد اشتغال و تامین پروتئین خانواده ها مشغول هستند و در شهرستان سوادکوه هم ۷۰ سرمایه گذار با تولید ۵۵۰ تن فعالیت می کنند.

کریم زاده در خصوص تامین نهاده های آبزیان گفت: در طرح شیلات کارت بیش از ۱۵۰۰ نفر ثبت نام کردند و ۷۸ میلیارد تومان تسهیلات برای خرید نهاده ها پرداخت شد. در این زمینه رتبه اول کشور را در اختیار داریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال و تولید، اداره کل شیلات تعهد اشتغال ۱۲۰۰ نفری داشت که خوشبختانه بیش از ۱۵۰۰ نفر در این مدت دارای شغل شدند و بیش از تعهد تعریف شده توانستیم به وظیفه مان عمل کنیم.

به گفته مدیرکل شیلات مازندران، در حال حاضر بیش از ۱۲هزار شغل مستقیم و ۴۰ هزار اشتغال غیر مستقیم در شیلات استان وجود دارد که با شناسایی ۴۲ مورد زمینه سرمایه‌گذاری، در خدمت همه علاقمندان به این حوزه هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha