• سه‌شنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402053120234
  • خبرنگار : 50553

تحویل ۴۰۰ واحد از پروژه «اقدام ملی مسکن» در هفته دولت به قزوینی‌ها

تحویل ۴۰۰ واحد از پروژه «اقدام ملی مسکن» در هفته دولت به قزوینی‌ها
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین مدیر کنترل پروژه اقدام ملی مسکن گفت: اقدام ملی مسکن یک پروژه ۱۲۸۲ واحدی است که با کارگزاری ستاد اجرایی فرمایی امام(ره) با ۵ پیمانکار در حال انجام است و ۴۰۰ واحد از این پروژه در هفته دولت تحویل داده خواهد شد.

رحمانی امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه اقدام ملی مسکن در قزوین اظهار کرد: اقدام ملی مسکن یک پروژه ۱۲۸۲ واحدی است که با کارگزاری ستاد اجرایی فرمایی امام(ره) با پنج پیمانکار در حال انجام است و ۴۰۰ واحد از این پروژه در هفته دولت تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: عملیات عمرانی این پروژه به اتمام رسیده و آماده تحویل به متقاضیان است؛ ۲ هفته گذشته متقاضیان بر اساس اولویت‌ فراخوانده شدند و بر اساس اختیار شخصی واحد خود را انتخاب کردند و تخصیص واحدها انجام شد.

رحمانی عنوان کرد: قصد داریم که طی چند روز آینده همزمان با هفته دولت واحدهای تخصیص پیدا کرده را به متقاضیان تحویل دهیم؛ متقاصیان فعلی که واحد خود را دریافت خواهند کرد، اولین ثبت نامی‌ها در دولت پیشین به نام اقدام ملی هستند.

وی تصریح کرد: قراردادهایی که بین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و پیمانکاران منعقد شده دارای چارچوب است و  افزایش قیمت‌های متعددی که برخی‌ متقاضیان اذعان به آن دارند، اتفاق نیفتاده است.

مدیر پروژه بیان کرد: با ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اولیه امتیازبندی متقاضیان انجام شده است و حدود ۴۵۰ میلیون تومان هر متقاضی باید آورده داشته باشد؛ جزئیات کامل در صورتحساب نهایی به متقاضیان اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال پیگیری هستیم تسهیلات را افزایش دهیم تا در میزان آورده متقاضیان کمک شود؛ هر واحد به صورت ناخالص ۱۱۰ متر است و انشعابات آب و برق در پروژه‌های تحویلی نصب شده است.

رحمانی بیان کرد: اجازه خرید و فروش این واحدها بر اساس ضوابطی است که توسط وزارتخانه باید اعلام شود چراکه هنوز سند تک برگ برای این واحدها صادر نشده و فعلاً خرید و فروش و واگذاری واحدهای اقدام ملی مسکن ممنوع است.

وی در پایان گفت: به طور کلی در هفته دولت در کل استان ۱۱۰۰ واحد از مسکن ملی که شامل واحدهای «اقدام ملی مسکن» و «نهضت ملی مسکن» است، به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha