• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402060100462
  • خبرنگار : 50167

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان:

درآمد پزشکان با تورم جامعه افزایش نیافته است

درآمد پزشکان با تورم جامعه افزایش نیافته است

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: درآمد حوزه پزشکی هیچ‌وقت متناسب با تورم موجود در کشور افزایش پیدا نکرده است.

حسن بختیاری ظهر امروز (یکم شهریورماه) در مراسم گرامی‌داشت روز پزشک، ضمن بزرگداشت زادروز زکریای رازی، اظهار کرد: داروسازان و پزشکان افراد نخبه جامعه هستند زیرا زحمات زیادی را در دوران تحصیل خود کشیده‌اند که قابل قیاس با هیچ رشته‌ای نیست.

وی با بیان اینکه همکاران حوزه سلامت شبانه‌روزی در دوران کرونا در کنار مردم بودند، افزود: پزشکان همیشه در همه صحنه‌ها و وقایعی مانند زلزله، سیل و غیره حضور پررنگی دارند.

این مسئول در رابطه با افزایش نیافتن درآمد پزشکان متناسب با تورم موجود در جامعه، تصریح کرد: درآمد حوزه پزشکی هیچوقت متناسب با تورم موجود در کشور افزایش پیدا نکرده است که این موضوع نشان می‌دهد، پزشکان بار تورمی بیشتری را تحمل می‌کنند و در واقع پزشکان هستند که بازهم در شرایط تورمی و مشکلات اقتصادی به داد مردم می‌رسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به اعزام ۲ اردوی جهادی پزشکی در منطقه ماهنشان و خدابنده، گفت: حدود ۱۰۰ نفر از همکاران در رشته‌های مختلف درمانی در مناطق محروم خدابنده حضور پیدا کرده و به صورت رایگان بیماران را ویزیت کردند.

بختیاری با اشاره به مشکلات محاسبات پرداختی، اظهار کرد: با استفاده از سیستم جدید در دانشگاه علوم‌پزشکی استان، سیستم پرداخت‌ها بهتر شده است، گفتنی است رایزنی‌ها در خصوص افزایش پرداختی‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم‌پزشکی استان باید به ریل پیشرفت خود با سرعت بیشتری ادامه دهد، خاطرنشان کرد: در این راستا در حوزه آموزش توانستیم مجوز ۱۳ رشته در مقاطع مختلف بگیریم و بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات برای استفاده از تکنولوژی به روز هزینه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha