• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402060402307
  • خبرنگار : 50042

معاون آموزش و پرورش استان:

بیش از ۷۷ درصد دانش‌آموزان گیلان در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند

بیش از ۷۷ درصد دانش‌آموزان گیلان در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند

ایسنا/گیلان معاون آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه تاکنون ۷۷.۱۳ درصد دانش‌آموزان گیلانی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: اولیا برای ساماندهی و سازماندهی بهتر کلاس‌ها هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام فرزندانشان اقدام کنند.

جابر عباسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام مدارس از اول خرداد با نام نویسی نوآموزان پایه اولی آغاز شد که تاکنون ۷۷.۱۳ درصد دانش آموزان گیلانی با ورود به سامانه my.medu.ir وارد مراحل مختلف ثبت‌نام شده‌اند.

وی با تأکید بر سیاست آموزش و پرورش در تقویت مدارس دولتی افزود: امسال همه معلمان پرتلاش ما موظفند حداقل ۵۰ درصد ساعت‌های کاری خود را در مدارس دولتی تدریس کنند.

نائب رئیس ستاد ثبت‌نام مدارس با بیان برنامه‌های آموزش و پرورش استان گیلان در قالب پروژه مهر گفت: کلیه مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان، ساماندهی و سازماندهی دبیران و آموزگاران و تجهیز و شاداب سازی واحدهای آموزشی در راستای آمادگی هر چه بهتر مدارس برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ است.

عباسی با اشاره به تقویت مدارس دولتی هیأت امنایی در سال تحصیلی پیش رو تصریح کرد: تخصصی کردن هنرستان‌ها و دبیرستان‌های رشته‌های علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی برای خلق فرصت‌های یادگیری متناسب و همچنین بهینه‌سازی امکانات مدارس و نیروی انسانی، از مزایای این برنامه است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در پایان با تأکید بر ضرورت ایجاد فرصت برابر برای ثبت‌نام دانش‌آموزان بیان کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری جهت تقویت مدارس دولتی، بنده اعلام می کنم مجموعه مدیران آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان متعهد به رعایت ضوابط دستورالعمل ستاد ثبت نام هستند و هرگونه اعمال نفوذ و دخالت در نام نویسی دانش آموزان بدون رعایت ضوابط از جمله محدوده جغرافیایی ممنوع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha