• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402060402591
  • خبرنگار : 50039

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد:

اجرای ۱۳۳ پروژه عمرانی تأمین‌اجتماعی در کشور

اجرای ۱۳۳ پروژه عمرانی تأمین‌اجتماعی در کشور

ایسنا/گلستان مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی کشور با بیان اینکه تحول در خدمت‌رسانی در دستور کار مجموعه تأمین‌اجتماعی قرار گرفته است، افزود: بیش از ۷۵ درصد مصوبات سفر قبل به استان گلستان محقق شده است.

دکتر میرهاشم موسوی، ظهر امروز شنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ در چهل و چهارمین سفر استانی خود وارد گلستان شد و در آیین کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین اجتماعی مینودشت اظهار کرد: توسعه خدمت، جبران مافات و کاستی‌ها، توجه بیشتر به مردم و ارتقای کمی و کیفی خدمات از مهمترین اهداف دولت سیزدهم بوده که برای همه اعضای دولت لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد مصوبات و قول‌هایی که در سفر قبل به استان گلستان داده شده بود، محقق شده، ادامه داد: در سازمان تأمین‌اجتماعی از ابتدای این دولت، تحول در خدمت‌رسانی در دستور کار قرار گرفته و توسعه خدمات بخش درمان مستقیم را که درمان رایگان تأمین‌اجتماعی برای بیمه‌شدگان است، در صدر برنامه‌هایمان قرار داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از اجرای ۱۳۳ پروژه عمرانی در کل کشور خبر داد و تصریح کرد: بخش عمده این پروژه‌ها، طرح‌های توسعه، ایجاد یا افزایش ظرفیت مراکز درمانی سازمان بوده و از سال ۱۴۰۰ بخش بزرگی از این پروژه‌ها افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده، بخشی کلنگ‌زنی شده و بخشی دیگری نیز در حال ساخت و اجرا است.

وی با تأکید بر اینکه قولی که برای ساخت درمانگاه شهرستان مینودشت داده بودیم محقق شده و گره‌هایی را که سال‌ها در مسیر ساخت این درمانگاه وجود داشت، باز شد و هم اکنون به وفاق، همگرایی و همدلی را که برای حل مشکل زمین وجود داشت برای ساخت درمانگاه نیاز داریم، افزود: پروژه درمانگاه مینودشت کاری عظیم بوده که هزینه‌های زیادی برای تأمین‌اجتماعی دارد و در صورت تکمیل خدمات زیاد و قابل توجهی را به مردم و بیمه‌شدگان منطقه ارائه خواهد کرد.

موسوی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا بعد از کلنگ‌زنی این درمانگاه، با فاصله زمانی بسیار کوتاه، عملیات ساخت را آغاز کنیم، خاطرنشان کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی مینودشت در چهار طبقه و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا ساخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی کشور در جریان این سفر به شکل سرزده از شعبه تأمین اجتماعی شهرستان مینودشت بازدید و با کارکنان و مراجعه‌کنندگان تمامی واحدها دیدار و گفت وگو کرد.

موسوی در سفر امروز شعبه تأمین‌اجتماعی گالیکش را نیز افتتاح، از شعبه تأمین‌اجتماعی و بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) گنبدکاووس و شعبه تأمین‌اجتماعی رامیان و نیز زمین خریداری‌شده برای ساخت درمانگاه در این شهرستان بازدید کرد.

در این سفر «دکتر احمد اسفندیاری» معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌ها و «دکتر مهدی اسلامی» معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی وی را همراهی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha