• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402060502803
  • خبرنگار : 50187

مسئول مرکز راهبردی اقشار بسیج:

جهاد خدمت‌رسانی نیاز کشور است/ استکبار رو به افول است

جهاد خدمت‌رسانی نیاز کشور است/ استکبار رو به افول است

ایسنا/کرمان مسئول مرکز راهبردی اقشار بسیج با بیان اینکه جهاد خدمت‌رسانی، نیاز کشور است، گفت: رزمنده کسی است که خدمت بی‌منت به مردم را مد نظر قرار داده و با تواضع خود را خادم می‌داند.

سردار کفیل صبح امروز پنجم شهریورماه در مراسم آغاز رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور که به میزبانی کرمان و در جوار مزار مطهر شهدای کرمان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با خون خود فرهنگ مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند، فرهنگی که امروز بزرگترین چالش دنیای استکبار است.

وی با اشاره به اینکه باید تاریخ را مرور کرد، افزود: فراموش نکردیم که اسرائیل شعار نیل تا فرات را می‌داد نباید فراموش کرد که دنیای استکبار و در راس آن آمریکا با یک هیبت پوشالی نظام سیاسی را در کشورها تغییر می‌داد.

کفیل بیان کرد: دستاورد شهدا و گسترش فرهنگ مقاومت در منطقه و کشور پیامش این است که دشمن به معنای واقعی کلمه در برابر جمهوری اسلامی مانده‌ و دوگانه‌ مرگباری که مقابل دنیای استکبار است، نشانه ضعف و افول آنهاست.

مسئول مرکز راهبردی اقشار بسیج در ادامه گفت: ما پیش از شهادت سردار سلیمانی این گوهر نهفته را نمی‌شناختیم و هراندازه زمان می‌گذرد به قسمتی از وجود او پی می‌بریم؛ اخلاص و خداباوری او بود که حاج قاسم را به چنین جایگاهی رساند. او گفت جمهوری اسلامی حرم است و ما پاسداران میراث‌داران او برای دفاع از حرم هستیم.

وی اظهار کرد: دشمن با همه آسیب‌ها و ناکامی‌ها دست از دشمنی برنمی‌دارد و هر روز به ‌دنبال حرکت‌های جدید است و سال گذشته جنگی تمام عیار علیه مردم ما ایجاد کردند، یک جنگ ترکیبی گسترده تا نظام را دچار آسیب کنند و مردم را به زانو درآورند اما دشمن همچنان دچار یک محاسبه غلط شد.

کفیل بیان کرد: جنگ شناختی مهمترین محور جنگ ترکیبی بود و مهمترین راه‌حل و درمان مقابله با دشمن، جهاد تبیین بود. جهاد تبیین گره‌ها را باز می‌کند و باید در مقابله با دشمن واقعیت‌ها را بیان و دستاوردها را تبیین کرد. باید افول دشمن و بیداری و امید مستضعفین را تقویت کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه جهاد خدمت‌رسانی، نیاز کشور است، اظهار کرد: رزمنده کسی است که خدمت بی منت به مردم را مد نظر قرار داده و با تواضع خود را خادم می‌داند و در حاکمیت دینی مردم ولی نعمت هستند و خدمتگزار یک طبیب برای درد مردم است.

مسئول مرکز راهبردی اقشار بسیج افزود: خدمت به مردم یکی از وظایف اساسی است که باید زمینه‌.ها را فراهم کرد امروز یک دولت خدمت‌گزار داریم که شعار ما می‌توانیم را سرلوحه قرار داده است.

وی اظهار کرد: بسیج خود را همکار دولت در خدمت‌رسانی به مردم می‌داند و باید برنامه برای آن داشته باشیم و شعار کمک به تحقق دولت اسلامی را سرلوحه خود داریم.

کفیل بیان کرد: بسیج محورهایی برای خدمت به مردم دارد که یکی از آنها میز خدمت است. مدیران نباید منتظر مردم باشند بلکه مدیران در بین مردم می‌روند و میز خدمت به معنای ارتباط تنگاتنگ مردم و مسئولان است.

کفیل تصریح کرد: کار دیگر گروه‌های جهادی هستند که یک فرهنگ است در کشور و بیش از ۴۳ هزار گروه جهادی در سامانه ثبت شده‌اند.

وی بیان کرد: ۱۷۴۹ گروه متعلق به ادارات است و امروز با حضور بیش از ۸۰۰ مدیر جهادی در سراسر کشور این حرکت و رزمایش از کرمان آغاز می‌شود و این حرکت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha